Ruma ilta


Liivi ja toppi H&M, korut JC ja H&M, farkut Dr. Denim + Conssit

Mun baby meni eilen yökylään, ku mamma lähti bilettää. Hengailtiin illalla luokkakavereiden kämpässä eikä mun siis eka edes pitäny lähtee baariin, koska Anni nössöili eikä sen muka tehny mieli dokaa. Onneks sille pikku denalle sit alkoki maistuu, ni lopetin angstaamisen baarissa selvinpäin istumisesta ja me lähettiin anniskeluravintola Rumaan.


Rumassa soi koko illan ihan superhyvä musiikki ja me hypittiin ja riehuttiin tanssilattialla hiestä märkinä. Suvi tilas pottaan jotain ihan kauheeta litkua ja me muut hoidettiin riittävä nesteytys siiderillä.


Söpöt Laura ja kynsilakkastara-Anni

Fiksuina tyttöinä kieltäydyttiin baari-illan jälkeen aika houkuttelevista jatkoista ja aamulla tuskissani olinki enemmän ku tyytyväinen meiän tylsään päätökseen.. Erehdyin jonku mielenhäiriön ja alkoholin sekottamana antamaan jollekki urpolle mun numeron. Olin sit saanu siltä yöllä jonku mielenkiintosen viestin, jossa se kysyy et mitä tykkään Berliinistä ja et se kaipais ammattilaisen vinkkejä pidempään kesämajotukseen sinne. Oonhan mä aika ammattilainen, mut en kyl oo koskaan käyny Berliinissä, hahahh! Kaikenlisäks tää tyyppi oli viel allekirjottanu tekstarinsa etu- ja sukunimellään, etten varmasti sekota sitä niihin kaikkiin muihin Harreihin, joille eilen jakelin mun numeroa.

En oo tehny tänään mitään järkevää, paitsi vetäny kuus tacoo ja ajattelin jatkaa samalla linjalla. Pusspus.

-Mikaela

4 kommenttia: