Ku kaikki menee päin helvettiä

Mä en edes tiedä, mistä alottaisin. En yleensä avaudu täällä mistään, mut nyt mun on pakko ku vituttaa niin paljon. Alotan nyt vaikka siitä, et mähän olin siis alunperin lähdössä Helsinkiin toukokuussa ja sillon mun kämppiksenki piti muuttaa tästä kämpästä pois. Sit se ilmottiki, et ottaa uuden kämpän jo maaliskuun alusta, mut maksaa silti maaliskuun molempia vuokria ja on täällä mun kaa sen kuun loppuun. Jossain vaiheessa se päättiki muuttaa jo viime maanantaina eli 11. päivä, koska olis saanut mut sit taas huhtikuussa niille asumaan ja halus vähän rauhaa ennen sitä ja varmaan aikaa sen jonku uuden jäbän kaa. Sitä ahdisti ku täällä ei saanu olla yksin ja rauhassa, mikä on sinänsä tosi yllättävää, ku on päättäny muuttaa jonku kanssa samaan asuntoon. Musta tuntuu edelleen, et mä olisin tehny jotain väärää, koska se kohteli mua niin ku sen halu muuttaa olis jotenki mun syytä tai se, et sillä ei ollu hyvä fiilis täällä. Jossain vaiheessa ennen sen muuttoa sovin mun entisen poikaystävän kaa, et meenki huhtikuuks sen luo, koska mun kämppis ei selvästikkään halunnu mua sen uuteen kämppään, vaikka se mun mielestä on vähän niin ku tän tilanteen aiheuttanukki. No.. mun kämppis ei oikeestaan reagoinu tähän uutiseen mitenkään ja ystävällisesti sano vielä seraavana päivänä, et se johtuu siitä että se ei oikeesti haluukkaan mua sinne. Mun kamat haettiin kesän ajaks säiilytykseen jo samana päivänä, ku se muutti pois, koska muuta mahdollisuutta ei ollu. On mulla edelleen täällä siis ilmapatja, vaatteita, astioita ja jotain perusjuttuja ja ajattelin, et kaikki menee hyvin, koska voin asua huhtikuun sen mun entisen poikaystävän luona. Meidän piti käydä vielä ennen maaliskuun loppua viemässä mun loput kamat täältä pois ja sit olisi menny sen luo. Tänä aamuna se kuitenki lähetti mulle viestin, et sillä on ollu nyt viikon juttua jonku tytön kaa enkä varmaan siks voikkaan muuttaa sen luo. Siis viikon?? Me ollaan tunnettukki vasta seitsemän vuotta ja ne seitsemän päivää, mut ei siinä mitään.. Se on tulossa vielä tänne juttelemaan, mut mä haluun jo pois täältä. Haluun Helsinkiin ja mun ainoo vaihtoehto onki varmaan jättää kurssit kesken tai tenttiä ja tehdä tehtäviä etänä. Ihmiset on petollisia, hehheh.

Ärsyttävintä tässä on se, et pidin näitä ihmisiä oikeesti mun hyvinä kavereina ja ajattelin, et ne välittää muistaki ihmisistä. Olinpas väärässä. Mun mielestä ehdottomasti huonoin piirre ihmisessä on itsekkyys enkä voi sietää sitä yhtään. En ymmärrä ihmisiä, jotka ajattelee vaan omaa parastaan. Mulla on nyt aika petetty ja hylätty olo ja oon vaihteeks ihan pihalla :D Pitäis kohta varmaan päättää, et mitä aion tehdä.


Halusin kirjottaa tästä tänne myös siks, et mun ei tarvii erikseen selittää kaikille mun kavereille mitä tapahtuu ja mikä nyt on tilanne. Haluun vielä muistuttaa, et tää on tietenki vaan mun näkökulma asiasta eikä kantsi vetää mitään herneitä nenään. Kaiken tän paskan keskellä mua kuitenki piristää se, et lähen huomenna Helsinkiin kouluttautumaan jätskipallonpyörittäjäks ja nään samalla mun kavereita. Onneks mulla on ihaniaki ystäviä, puss!!

-Mikaela

27 kommenttia:

  1. Hö, ompa törkeitä.. Kuulostaa kyllä tutulta, että alkuun sovitaan jotain ja sitten petetäänki. Hmh.

    Koita pärjäillä:)

    VastaaPoista
  2. Paska tilanne :( Toivottavasti kaikki kuitenkin selviää!

    VastaaPoista
  3. jaa etkö oo sen Noonan kans enää väleissä? eks se ollu sun kämppis ja paras kaveri? :OO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se, mut ei oo enää. Siis kai me ollaan väleissä, mut ei mua kyl kiinnosta olla hirveesti tekemisissä ja tuskin sitäkään..

      Poista
  4. PERSEESTÄ!!!!!! Ja ku tuut Helsinkii, nii meiänkaa vetää perseet? T. Alisa

    VastaaPoista
  5. no susta tulee maailman paras jätskipallon pyörittelijä ja haistatat niille vitut vaa. kyl se siitä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahhh, niinpä! olipas piristävä kommentti!

      Poista
  6. ihana mikaela tuut helsinkiin me kaikki täällä odotellaan sua innolla puspuspus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeejee, niin mäki sitä et pääsen teidän luo muruseni <3

      Poista
  7. Voi eii :( Kuulostaa niin paskalta, mutta sellasia ne ihmiset tuppaa välillä olemaan... Tsemppiä vaan, vaikutat huippu tyypiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, ei kai sille mitään voi. Kiitos :)

      Poista
  8. tänne vaan, mä opetan sulle kaikki jäätelöiden salat ja vien sun vaatteet, pusipusi, nhdään huomenna!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks saan vastineeks ihanat kengät, jädemestari ;) Puss, soitellaan! <3

      Poista
  9. voiei zemppiä sinne!! jos saan kysyä niin oliko tämä poikaystävä siis jo aikasemminkin entinen vai tuliko siitä vasta tänäaamuna entinen? :D muista että what doesnt kill you can only make you stronger!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks se oli jo aikasemmin entinen :D Hehehh, pidetään mielessä ;)

      Poista
  10. "People never know how special someone is until they leave, but maybe sometimes its important to leave, so they are given that chance to see how special that someone really is."

    Rusal on tilaa....jos ajat bambin kaljuks. t. Eläinrakas ystäväsi E. pusuj!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, puss!! Ehkä Bambi uhrautuis mun puolesta... :D

      Poista
  11. Toi on hirveetä kyllä ku ei tiedä että keneen ihmiseen oikeesti voi luottaa, vaikka luulee että ihminen on oikeesti hyvä ystävä niin se ei sitä välttämättä olekkaan. Maailma on petollinen! Onneks sulla on tää sun koiras sentää ;) Mutta tsemppiä nyt, ja toivottavasti oikeesti saat sun asuntojärjestelyt ja muut asiat kuntoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei ilmeisesti voikkaan tietää.. Kiitti, onneks Bambi on sentään aina ihana ;D

      Poista
  12. Ah, kuinka vituttava tilanne...! (excuuuuse my language)
    Tsemii! Älä anna muiden lannistaa :)

    VastaaPoista
  13. voiei, kauhee tilanne! pärjäile nyt:)

    VastaaPoista
  14. oon nyt selannu sun blogia pari tuntii, ja hyvältä vaikuttaa :) mulle kävi aikaslailla juurikin noin mun kämppiksen kanssa.. hän ei halunnut enää asua mun kanssa ku vaikutin jotenki vihaselta aina : D ja sanoi sitte vielä että ei oo pitäny meitä ees ystävinä kahteen vuoteen, että sillee.. Mahtavia tyyppejä : DDD

    -Mette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) siis mä en edelleenkään tiedä, miten sille oli niin vaikeeta asuu mun tai ylipäätään jonku, kaa mut ollaan kyl taas kavereita. oon huono olee vihanen :D enkä haluu menettää hyvää pitkäaikasta kaverii tollasen takii..

      Poista