Tulin eilen Helsinkiin

Kävin tänään Jennyn kaa Uudenmaankadun Sushibarissa syömässä. Mulle toi puikoilla syöminen on vähän haastavaa ja vaivalla ahdoinki itteeni 18 sushipalleroa samalla, ku Jenny nauro mulle. Ja se kiusas mua ja haukku luuserikski vielä, yhyyy. Mun huivi haisee nyt ihan sushilta, koska siihen saatto vähän tipahdella soijassa lilluneita riisejä, nam.






Sushien jälkeen käveltiin Baker'siin jälkkärikahveille. Mun oli tänään pakko saada joka kerta paikkaa vaihdettaessa tietää, et onks sinne määränpäähän pitkä matka ja täytyyks mun kävellä, koska pakkasessa käveleminenki oli mulle tänään jotenki haastavaa, hahahh. No kuitenkin.. oltiin vaikeita asiakkaita ja kysyttiin heti tiskillä onks niillä mikrolattea. Meille paljastuikin, että yli neljän euron latte puristetaan kapselista, joten päädyin teehen. Valitettavasti siinäkin oli aluks turhan paljon vettä ja kysyin kiltisti voisko setä tehdä vähän tilaa maidolle. Onneks meitä palveli joku ymmärtäväinen, myös maidolla teensä juova, tyhmiin asiakkaisiin tottunut asiakaspalvelija ja sain maitoni.


Me eksyttiin tänään Stadiumin Juniori-osastolle fiilistelemään tällasille kääpiöille sopivan pitusia lahkeita ja halpoja hintoja. Jenny pakotti mut kokeilemaan korallin värisiä farkkuja 146 senttisille lapsille. Oikeesti mulla oli siis mustat farkut ja mustat maiharit. Lopulta Jennyn painostuksesta huolimatta ostin lastenosastolta vaan treenihousut, jotka jalassa nytkin istun. Pidin Jennylle äsken varmaan tunnin muotinäytöksen mun ehkä viiden vaatekappaleen ja kaksien kenkien vaatevarastolla, hahh.



Suoraan Stadiumista me mentiin vielä Kevinin ja Tuomaksen kaa käymään Forumin Apollo Cafessa. Myöhemmin illalla muistin, että miehillä onkin pissaa päässä. Sydänsuruni kuitenkin paranivat, kun näin hymyn ystäväni kasvoilla, tunsin hänen lämpimän halauksena ja kuulin hänen lohduttavat sanansa. NO EEEII, ystäväni Dena-Jenny keitti mulle teetä, laitto tupakan suuhun ja muistutti huomisillan viinipulloista, niin kaikki näytti taas paremmalta. Ahh, ihanaa.

Huomenna mulla on juurikasvunhäivytysaika famulla, työhaastattelu johonki kasvimestaan, thaikkusafkaa tädillä ja illalla suuntaan Helsingin villiin tiistaiyöhön.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. noi sushit näyttää niin houkuttelevilta ja sä niin kauniilta :) siitäkin huolimatta, en ole koskaan edes maistanut sushia :D ehkä vielä joskus!

    ♥: jenni, once and for real

    VastaaPoista