Röökimummon syndet

Me juhlittiin eilen Noonaa täällä meillä ja sit Gigglin Marlinissa pilkkuun asti. Mulla oli uus mekko, uudet kengät ja kynsissä Yves Rocherilta saatua kynsilakkaa. Sen tuomio löytyy muuten täältä ja lakka täältä.

Yleensä oon fiksu ja otan tennarit baariin.. No, eilen olin tyhmä ja tyhmästä päästä kärsi jalat. Loppuillan tuskasta huolimatta oli superkiva ilta!



 



Noonan duunikaverin kämppiksen äidin koiravauva oli menossa mukana siihen asti, et heitettiin se baarimatkalla taksilla himaan. Yks mun lempparivieraista.


Mä annoin Noonalle synttärilahjaks sen Nomination-koruun uuden ankkuri-palasen, jota pakotin sen onnellisen näkösenä esittelemään.


Oliks taas vähän rakkautta ilmassa..


 Huhhuh, mä kärsin, mut sen siitä saa.

-Mikaela

14 kommenttia:

  1. Ihanat kengät mahto olla vaan aika killerit hahah:D liityin lukijaksi tykkään tästä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahha, no ihan hyviltä ne tuntu verrattuna moniin muihin piikkikoroilla varustettuihin :D Kiva kuulla, kiitos :)

      Poista
  2. Auuu, mitkä kengät!! Ihanat. <3

    VastaaPoista
  3. Luin tätä sun blogia ja vaikutat toosi itsekeskeiseltä, pidät itteäs älyttömän kauniina yms. Kai ymmärrät että et ole mitenkään erikoisen kaunis joten jalat takaisin maanpinnalle....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, omasta mielestäni en oo antanut sellasta kuvaa, et ajattelisin muka olevani kaunis tai olisin koskaan tosissani kehunut itteäni. Harmi, jos oot ymmärtänyt niin, mut kaikkia ei voi miellyttää :) Hyvä, et kuitenkin päätit tulla palauttamaan mut maanpinnalle! :)

      Poista
    2. Ihanii nää anonyymit aina :D oikeesti mitä toiki oikee selittäääää

      Poista
    3. haha, en tiiä :D yleensä ne on kyl onneks ollu mulle ihan kilttei!

      Poista
  4. toi mekko on upee! tai no oikeestaa koko toi asu on tosi hieno:D
    ja myöskin sun ystävälläs on hieno mekko ja kivasti hiukset:)

    VastaaPoista
  5. Törkeen sulosia koiria! :) ihanat korkkarit näin btw!

    VastaaPoista
  6. Keijo ja Bambi on kyl aika söpöliinejä :) Kiitti!

    VastaaPoista