Kiinalainen Pikkumyy

Mä olin eilen koulujuttujen jälkeen menossa ostamaan uutta kalenteria, mut ostinki Kirjatorilta Mmm.. Suklaata -kirjan viidellä eurolla. Ku pääsin himaan, me lähettiin Noonan ja meillä kyläilevän Melissa-siskon kaa käymään kaupassa ja kahvilla.





 

Me tehtiin eilen spaghetti bolognesea ja jälkkäriks superhyviä kolmen suklaan keksejä, nam.


Yyyy, mun kurkku on kipee ja yskin varmaan viel mun keuhkot pihalle. Me ostettiin tänään Melissan kaa mun duunista pullat ja sen jälkeen käytiin kaupassa keräämässä vähän lisää herkkuja illaks. Nii joo, oon nykyään töissä joka lauantai. Ollaan syöty jo ruokaa ja kevätkääryleitä, kohta on vuorossa avokadoa katkiksilla ja sit ehkä vähän pullia, keksejä ja vaikka jätskiäkin. Nyt Putousta ja sit haetaan Noona duunista.

Kivaa lauantai-iltaa!
-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Koitahan parantua ja mukavaa lauantai-iltaa! :) Ihanat toppikset teillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään ja kiitos, samoin sinne! :)

      Poista
  2. Luin äsken sun koko blogin läpi ja onpas sulla iihana blogi :) Mä itsekin opiskelen matkailualaa (peruskoulupohjaisella) ja mulla alkaa ihan kohta työharjottelu hotellissa! Jänskättää, jos tulee paljon äkäisiä ja tyytymättömiä asiakkaita vastaan, hehee..Onkos, mitään vinkkejä hotellissa työskentelyyn..:D

    Puhutko englannin ja ruotsin lisäksi muita kieliä? Ja sujuuko sulta englannin ja ruotsin puhuminen tosi luontevasti? :P

    Ja vielä yksi asia...mietin ihan ekasta postauksesta asti, että ketä henkilöä sä muistat ja tadaa keksin!! Muistat aivan älyttömän paljon norjalaisbloggaaja Lene Orvikkia http://leneorvik.modette.no/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Eipä multa hirveesti mitään vinkkejä löydy :D Pitää vaan muistaa olla ottamatta asiakkaiden kiukutteluja itteensä. Ei todellakaan suju mitenkään erityisen luontevasti. Olin harjottelussa varsinki aluks ihan jumissa, mut kyl se englanti sit vähän ajan päästä kuitenki alko sujuu ja ruotsiki jotenki ;D Puhun niiden lisäks kans ihan vähän espanjaa ja opiskelen sitä koko ajan.

      Mun mielestä toi Lene Orvik on ihan älyttömän kaunis enkä kyl nää meissä oikeen mitään samaa, vaik kuinka haluisin :DD

      Poista
  3. Eikä, ihania herkkuja mainitsit läpi koko postauksen! :)

    VastaaPoista