B.B. Cream

12,90€

Näin Garnierin B.B. creamista lehdessä mainoksen jo Joulukuussa ja päätin, et kokeilen sitä heti ku se tulee kauppoihin. Mä ostin viime viikolla sen mediumina, joka on aika tumma ja viime perjantaina vielä vaaleemman sävyn, niin et voin sekottaa niitä. Noona ja Melissaki osti B.B. creamit mun mainonnan uhreina. Muuten se peittää hyvin, kosteuttaa, tuoksuu kivalta eikä tarvii käyttää meikkivoidetta, mut se lähtee vedellä vähän liian helposti pois. Hampaiden pesun jälkeen suun vieressä on usein sellanen kiva vaaleempi läikkä ni voin vaan kuvitella, miltä mun naama näyttäis vesisateen jälkeen. Siltiki maailman paras voide!!

-Mikaela

13 kommenttia:

  1. just kattosin tota eilen citymarketissa ja aattelin vakavasti ostamista mut en sit kuitenkaan vielä ostanu ku aattelin tutkailla hetken josko joku tuttu ostais ja kertois mielipiteitä! kiva kuulla jos toimii hyvin.. Aattelin vaan että onko siitä ihan meikkivoiteen korvaajaksi..itellä on vähän couperosaan taipuvainen iho että peittääköhän tarpeeksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paketissa lukee, et voi laittaa pariki kerrosta päällekkäin ni peittää paremmin :)

      Poista
  2. oon myös miettiny ton ostamista, mutta mua lähinnä just mietitytti, että jos toinen sävyistä onkin liian vaalea ja toinen liian tumma niin mitä teen! en tietenkään tajunnut, että voisin ostaa kumpaakin ja sekoittaa niitä keskenään ;D

    muuten, blogissani on käynnissä arvonta! käyhän tsekkaamassa se ja osallistu halutessasi mukaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahh, no nytpä tajusit ;) Pitääpä käydä kattomassa!

      Poista
  3. toosikiva blogi sulla :):)
    kivalta kuulostaa toi bb cream :)

    tsekkaas munki blogi, www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Sä osallistuit mun "linkkaa blogisi" juttuun. Oot yksi niistä, jotka nyt uusimmassa postauksessa esittelen. Sulla on aivan älyttömän ihana blogi!

    VastaaPoista
  5. mulla oli tota BB-creamii yks sellanen pieni näytepussi ja mäki ihastuin siihe heti! mistä ostit ton? mua vastaa ei oo viel tullu :(

    ps. sul on ihana blogi :)

    million-reasons-2-smile.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Anttilasta ja Cittarista ainaki löytyy.

      Poista
  6. Hi!! Sweet photos ;p

    I invite you to comment on my blog ^.^


    Kisses ;**

    xoxo
    Nadine ;*

    VastaaPoista
  7. Pakko hei ehkä testata tota kun älyttömän monet on sitä kehuneet! Mutta ei vesisateella.. :D

    VastaaPoista