Mulla ei oo elämää

Tai ehkä onki, mut oon kans laiska, kiireinen, huonomuistinen ja paskakamerainen. En ikinä muista ottaa kameraa mukaan tai jaksa ottaa sillä turhia ja huonoja kuvia. Haluun uuden kameran! Yritän nyt taas olla parempi ettei tee arvaa kukan tarvis enää käskee mua tuolla kommenttiboxissa kirjottaa tänne jotain.

Mulla ei edelleenkään oo mitään järkevää asiaa, mut muistin et oon unohtanu tehdä yhden haasteen, jonka sain joskus aikoja sit Taking over this townin Tinjalta. Tehtävänä on siis:

- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggaajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa


1. Kaikki Disneyn leffat ja varsinkin ne biisit on mun mielestä ihania
2. Mä en tiskaa enkä "mielelläni kanna tavaroita", aahahahh
3. Inhoon ja pelkään ajamista
4. Oon tänään kolmatta päivää polttamatta kesälipsumisen jälkeen
5. Mä makaan joka aamu ainaki 10 minuuttia sängyssä muka miettimässä, et mitä laittaisin päälle
6. Mulla oli lauantaina Gillanin synttäreiden ja Tavastian lauantaidiscon jälkeen maailman pahin darra
7. Pelkään melkeen kaikkia Lintsin laitteita
8. Väitin pienenä mun siskolle, et se on oikeesti mustalainen ja adoptoitu meille jostain

Mä haastan tähän riinan, Kristinan, Lauran, Heidin, Selenin, marin, Janinan ja Suvin.

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. kiitos haasteesta mut tein tän just hetki sitten.. :/

    VastaaPoista
  2. Mitenhän mä en oo huomannu sitä :D No nyt pääsen ainaki lukee, mitä oot kirjotellu :)

    VastaaPoista
  3. vooi kiitos tosi paljon haasteesta :--) !! ja nyt sain kuvaongelman ratkaistua ;)

    VastaaPoista
  4. ja vooi vitsi, mäki oon tehny tän !! nyt vasta tajusin :-D

    VastaaPoista
  5. Hyvä jos selvis :) No tee vaik uudestaan, jos keksit 8 uutta juttuu :D

    VastaaPoista
  6. oi kiva :) oon tehnyt tän joskus aikoja sitten mutta ehkä voisin tehdä uusiksi!

    VastaaPoista
  7. olinki tehny tämän jo, kiiitos silti paljon!:)

    VastaaPoista
  8. Kris: Joo, tee vaan :)

    Suvi: Okei :D

    VastaaPoista