Syyslomalla

Mä vietän tällä hetkellä syyslomaa Helsingissä. Tulin tänne mun synttäreiden jälkeen sunnuntaina ja oon täällä viikon. Meillä oli siis viime lauantaina Jyväskylässä Mikaela 20v. ja slummituparit vol. 2 -bileet. Tervetuloa ikäkriisi. Sunnuntaina mä menin suoraan muutaman tunnin unien jälkeen Bambi ja kamat kainalossa Jennylle yöks. Siitä lähtien oon vaan hengaillu, nähny kavereita, syöny liikaa ja ostellu itelleni synttärilahjoja.

Mun synttäripäivä oli oikeesti vasta maanantaina eli 17.10. Jenny valmisti mulle synttäriaamupalaks jotain tosi gourmeta eli tomaattikeittoa karjalanpiirakoilla. Sen jälkeen me käveltiin ympäri Punavuorta ja palattiin parin tunnin päästä takas Jennylle teelle ja pullille. Tais olla parhaat synttärit ikinä, koska en muista mitä oon aina aikasemmin tehny..






Jenny röhnöttää jo sängyssä ja huomenna mä pääsen heti aamupäivästä famun käsittelyyn kampaajalle, joten nyt on aika mennä nukkumaan!!

Hyviä unia!
-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia!(:

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ja onnittelut pyöreistä vuosista!

    VastaaPoista
  3. miten mä onnistuin lukee et "söin kavereita" :D mut hei onnea synttäreiden johdosta ja varsinkin pyöreistä ! :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitti :)

    Anonyymi: Kiitos! :)

    Minka: Hahahh, enpä tiiä :D Kiitos paljon! (:

    VastaaPoista
  5. sulla on kyllä törkeen ihanat hiukset! :o

    http://marriy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Vitsi sä olet kaunis näissä :-)

    VastaaPoista
  7. Kiitos paljon :) Ehkä paremman kameran ansiota :DD

    VastaaPoista