Mikaela 20v. ja slummituparit vol. 2 lauantaina 15.10.2011

Miljoona synttärikuvaa siis tulossa. Sain mun ihanilta kavereilta synttärilahjaks mustat vuorelliset Converset, joista olin haaveillu ja 50 euron lahjakortin H&M:lle. Meillä oli paljon herkkuja, riittävästi juomaa ja kaikki kaverit mukana juhlimassa eli superkivat synttärit ja tuparit!



Mun synttärilahja Noonalta oli, et sain valita jostain itelleni uudet synttärivaatteet. Ostettiin siis mulle toi ihana pitsitoppi ja tekonahkashortsit H&M:ltä.


Fiilistelyä

Mun toinen korkkari katos mystisesti matkalla baariin. Ikävöin sitä kovasti :(

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Olitko baarissa sitten ilman kenkiä vai? :D Mut ihanat noi sun valitsemat vaatteet, nyt tuli hinku että vois ehkä itekin käydä kattomassa löytäiskö hmltä jotain. Kivoja lahjoja muutenkin sait :]

    VastaaPoista
  2. Oijoi mitä herkkuja pöytä täynnä :D

    VastaaPoista
  3. Ihanan näkösiä ruokia! :)
    Miten olit baarissa jos toista kenkää ei ollu? :o

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: No en ehkä kuitenkaan :D Oli mulla Converset jalassa :D Kiitos :)

    Hanna: hihhi, niissä oliki kiva väsääminen perjantaina ja kesken juhlien ku vähän unohdin :D

    Anna: Mun oli pakko olla Converseissa vaik ne ei oikeen sopinukkaa vaatteisiin :D

    VastaaPoista
  5. Jestas mitä herkkuja :) Iski kauhee nälkä!

    VastaaPoista
  6. Niin mullekki nyt ku erehdyin taas kattoo tota :D

    VastaaPoista