Kuvat maanantailta, teksti torstailta ja perjantailta

Mä hyppään nyt maanantaista suoraan torstain ja eilisen ihmeellisiin käänteisiin. Torstai-iltana me mentiin Jennyn kaa ekaa kertaa ikinä niiden saunavuorolla saunaan ja uima-altaaseen lillumaan. Harjoteltiin siellä ahkerasti kuperkeikkoja, käsilläseisontaa, merenneitouintia ja muita hyödyllisiä taitoja. Tää oli siis se tärkein juttu, hahahh! Sitä ennen mä olin ehtiny käydä vetämässä aamupalaks sushia, shoppailla itelleni vähän lisää synttärilahjoja ja auttaa meidän kämppää isomman ja karvasemman eläinkommuunin siivouksessa.

Perjantaina mulla oli aamupäivällä kampaaja eli famu laitto mulle vaan lisää raitoja ja leikkas huonot latvat pois. Sen jälkeen mä lähdin äitille yökyläilemään, syömään taas vaihteeks paljon ja hengailemaan.

Kuvia maanantailta tomaattikeiton jälkeen, ennen pullia:



Hihi

Toppi, jonka alle ei kuulu mitään olkaimellista on H&M:stä


Multa vaati henkisesti paljon, et sain mun iän vaihdettua tonne profiiliin. Onneks seuraava maanantai on vasta ylihuomenna.

-Mikaela

15 kommenttia:

  1. sul on upee blogi ja oot yli nätti! :)
    Jään seurailemaan ♥

    http://stayclassic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. mä en uskaltais pitää tollasta paitaa ku en haluis vilautella rintojani miten sattuu joko kaunaloaukosta tai kaula-aukosta :o

    VastaaPoista
  3. Lotta: Kiitos paljon :) Kiva kuulla!

    alesandra: Kiitti, ehkä vähän käytännöllisempi kesällä :)

    Minka: No mä onneks uskallan ku tollasen topin omistanki eikä ne rinnat sieltä yleensä mihinkään vilahtele vaan rintsikat :D

    VastaaPoista
  4. ihana toppi, löytyiskö noita vielä h&m?:) oliko minkä hintanen?

    VastaaPoista
  5. voi että toi toppi on ihana :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Haha, henkisiä ponnisteluja. :D oot ihana!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Taisin ostaa ton joskus viime keväänä eli tuskin löytyy enää :/ Se oli muistaakseni joku 7 euroa (:

    anna: Kiitti! :)

    Elle: Hahahh, sellasta se on ku on vanha :D

    VastaaPoista
  8. oletpas sä kaunis ! :-) ihana toi toppi, ja muutenkin kivoja nää sun blogin kuvat !!

    VastaaPoista
  9. Wow ihan sairaan kiva asukokonaisuus, sopii sulle!:)

    http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. oot todella nätti ja kiva blogi sulla ! (:

    http://whatever-it-takes-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. ahh i love these photos! such a beauty :)))

    VastaaPoista