Huulipunat testissä

Sain tällä viikolla Yves Rocherilta ensimmäisen paketin, jossa oli kuukauden testituotteet eli kaks huulipunaa, kaks kynsilakkaa ja kynsilakan pikakuivattaja. Kaikki tuotteet on Yves Rocherin sponsoroimia eli tulee nappia painamalla himaan asti. Tänään mä päätin vihdoin kokeilla noita huulipunia. Tykkään yleensä aika vaaleista huulista, joten tota ensimmäisissä kuvissa olevaa Ruusubeigeä voisin laittaa ihan arkisinki. Punanen huulipuna taas ei edelleenkään oo mun juttu eikä mun mielestä sovi mulle ollenkaan, mut sävynä just toi Kirkas punainen on mun mielestä tosi kiva!



"Täyteläinen huulipuna hoitaa huulia ja antaa niille upean voimakkaan, tasaisen ja ihanasti hehkuvan värin. Sisältää ravitsevaa luonnonmukaista seesamiöljyä."
Huulipunat levittyy tasaisesti ilman kökköjä ja tuntuu huulilla kivalta. Ne ei myöskään haise eikä maistu mitenkään pahalta niin ku huulipunat yleensä.

Yves Rocherin Kirkas punainen ja Ruusubeige



Tota Ruusubeigeä aion kyl alkaa käyttää useemminki, mut ton punasen taidan jättää vielä laatikkoon odottamaan sopivaa käyttötarkotusta. Kuvista ei välttämättä nää ihan niin hyvin, mut toi vaaleempi on ehkä vähän rusehtava ja aika lailla mun huulten värinen eli tosi luonnollinen. 

Mitäs tykkäätte? Kumpi näyttää paremmalta?

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Molemmat on mun mielestä kivoja ja sopii sulle hyvin :) Ehkä just arkikäyttöön toi eka (siis se vaaleempi) :) ps. Sulla on ihana blogi! (:

    VastaaPoista
  2. ooi must noi molemmat on tosikivoja !! vaalee on tollain hillitympi mut toi tummempiki sopii iha tosi hyvin =D

    VastaaPoista
  3. Sulle ainakin sopii tuo voimakas punainen, upea sävy!

    VastaaPoista
  4. Molemmat oli kivoja mut tykkäsin vaaleemmast enemmä :) Ei pahal mut kuvia olis ollu huomattavasti kivempi kattoo jos sulla olis ollu luonnollisempi ilme eikä tollane mutruhuuli ja aika sama ilme joka kuvas :/

    VastaaPoista
  5. oliks noi niinku ilmasia?

    VastaaPoista
  6. Molemmat kivoja, punainen vie voiton!

    VastaaPoista
  7. Lempi: Kiitos :) Oon kyl samaa mieltä siitä vaaleemmasta.

    riina: Kiitti, mut taidan silti jättää ton punasen viel laatikkoon odottelemaan :D

    Minna: Mäki kyllä tykkään tosta punasen sävystä tosi paljon!

    Minka: Hahhahh, ehkä mä sit vaan oon mutruhuuli :D

    Anonyymi: Joo, oli ne.

    Anonyymi: Okei, mä kyl kallistun edelleen tohon vaaleempaan ;)

    VastaaPoista
  8. Kuluiko puna helposti pois huulista? Mun mielestä sulle sopii kummatkin sävyt, mutta tuo kirkas punainen tekee susta hieman vanhemman (tai aikuismaisemman? En keksi sopivaa sanaa:D) näköisen. Kaunis olet kuitenkin, ja superkiva blogi! :)

    VastaaPoista
  9. Sopiihan toi punainenkin sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Mulla oli tota vaaleempaa koko päivän ja ihan hyvin se mun mielestä pysy. Kiitos :)

    Katriina: No kiitos :D

    VastaaPoista