APPPPRO!!

Musta ei oo nyt kuulunu mitään vähään aikaan, koska mä en vaan yksinkertasesti oo tehny muuta ku istunu koulussa ja himassa. Eilen oli kuitenki Kauppakadun Approbatur! Siinä on siis ideana kiertää Jyväskylän baareja ja päätyä lopulta ennaltamäärättyyn loppubilepaikkaan. Mä suoritin eilen Cum laudea, jota varten naisten täytyy saada 10 hyväksyttyä tenttiä viiden tunnin tenttiajan sisällä. Eli siis 10 bisseä, siideriä, lonkeroa tai shottia ennen loppubilepaikkaa.. Ei hyvä, hahahh!


Loppubilepaikkana meillä oli London


Sain mä sentään yhden numeron, hahahahhh!

Kauppakadun Appro on ehdottomasti paras opiskelijatapahtuma ja taas oli kivaa! Onks joku muu päässyt osallistumaan eiliseen, Tampereen tai johonki muuhun Approon?? (:

-Mikaela

7 kommenttia:

  1. kauppakadul approilin eilen myös ja näin sut londonissa useempaankin otteeseen!!:) oot paljon lyhyempi kun aattelin:D mut oli huippukiva ilta, haha skipattiin vähän noi alkujonottamiset kun nähtiin SATTUMALTA pari tuttua siellä jonon alkupäässä ja päätettiin liittyä seuraan....

    VastaaPoista
  2. mun sisko opiskelee Jyväskylässä ja se oli kans eilen ollu tuolla :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: No hui, pelottavaa et joku tietää kuka mä oon, mut mä en tiedä kuka sä oot :D Hahhah, mä oon aika kääpiö kyllä :DD Noinhan sitä olis päässyt vähän nopeemmin liikkeelle, mut me kärsivällisesti jonotettiin ;)

    janskiu: Aijaa :)

    VastaaPoista
  4. Hämeenkadun aproa odotellessa :))

    VastaaPoista
  5. Oot niin älyttömän kaunis!<3 Ja noissa bileissä mäkin olisin halunnut olla!

    VastaaPoista
  6. psst, haastoin sut mun blogissa! :)

    VastaaPoista
  7. Sofia: Mäki voisin kyl joku vuos eksyä sinnekki!! (:

    Laura: Voi kiitos :) Käyt vaan hakemassa liput tonne Hämeenkadun Approon ;D

    Tinja: Kiva, pitääki käydä kattomassa! (:

    VastaaPoista