Vieras sängyssäni

Pieni Bambina röhnötti aamulla mun vieressä ku heräsin. Sillä on joku pakkomielle tunkea niin lähelle ku vaan mahdollista ja nuolla mun kättä tai jotain muuta kohtaa vaikka loputtomiin. Siis jos antaisin sen tehä niin.. Tänä iltana mun sänkyyn saattaa kyl eksyä toinenki vierailija, koska meidän kaveri Jenni tulee viikonlopuks kyläilemään!! <3 Mulla on tänään vapaapäivä, joten oon siivonnu koko aamun ja silitelly verhoja ja tehny kaikkee muutaki, mitä en oo aikasemmin saanu aikaseks täällä himassa.


 
Söin vasta ihan äsken aamupalanki, ku oon vaan koko aamupäivän pyöriny ympyrää täällä ja järjestelly kamoja. Kerranki oli aikaa joten tein meidän pienellä Bialetti-espressokeittimellä espressoa ja siitä lattea, nam!

Mun on nyt ihan pakko alkaa imuiroimaan, ettei kodinhengetär-Noona saa hepulia ku se tulee duunista, hahahh!

-Mikaela

3 kommenttia:

  1. mau mikä koiruli<3

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihana bambi :) mekin saadaan ens viikolla samanlainen pikkuinen

    VastaaPoista
  3. liisa: Hihhi :)

    Jenni: Vähän kiva! :) Siis saman rotunenki vai?

    VastaaPoista