Tassu tassulla

Meillä oli tänään koulun ja duunin jälkeen Noonan kaa siivoustalkoot. Oli ihanaa... mut nyt on taas puhdasta! Mä oon ollu muutenki oikein aikaansaava tänään taas pitkästä aikaa, hahahh! Sain kaikkia juttuja hoidettua koulun jälkeen ja oon ihan fiilareissa viikonlopusta.. Vaikka Noona lähteeki huomenna etelämmäks ja mä jään viikonlopuks yksin tänne - siis yksin!! Mua pelottaa olla yksin himassa, joten oon varmaan ihan paniikissa ku joudun nukkumaanki yksin, ahahahhh! Nii siis enhän mä oo kohta ku vast 20...


Oon muuten varma, et Bambi tahallaan näyttää aina tosi kärsivältä jokaisessa siitä otetussa kuvassa!! Niiii ja ostin tiistaina uuden sormuksen - eli siis varmaan ekan sormuksen ikinä - Glitterin alennuksesta 2,50 eurolla.


p.s. Mulla on tänää nimpparit, hihi!!

-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Onneks olkoon! :D Ihana toi koira (:

    VastaaPoista
  2. janskiu: Kiitos :)

    Anna: Kiitti :D Vähän kärsivän näkönen vaan.. :D

    VastaaPoista
  3. Beanna: Bambi on aika söpöli :D

    VastaaPoista