Tänään sadekaan ei haitannu... hirveesti

Mä vähän niin ku unohdin julkasta ton edellisen postauksen aikasemmin, mut nyt on kuitenki kokeiltu uutta Got2b:n hiuspuuteria ja edelleen saa laittaa ehdotuksia hyvistä kuivashampoista. Toi hiuspuuteri tuuheutti mun mielestä ihan hyvin, mut hiukset tuntu sen jälkeen juuresta vähän likasilta ja töhnäsiltä. Onneks ne ei kuitenkaan näyttäny siltä.. Tänään oli taas ihana sadepäivä, joten en oikeen osaa sanoa pysyykö hiukset sillä tuuheemman näkösinä. Vaikka mulla olis ollut mitä vaan kamaa päässä, ni tuskin olis hiukset pysyny niin ku olin ne laittanu.

Kuvissa ero ei näytä mitenkään kauheen suurelta, mut mä en halunnu mitään tupeeta tohon päälaelle, haha! Ylemmissä kuvissa mun hiuksissa ei oo mitään muotoilutuotteita ja alemmissa pelkkää hiuspuuteria ilman tupeerauksia tai mitään.

 Liiska

Jakku Seppälä, farkut GT, toppi H&M, kello Guess, kengät Converse

Vähemmän liiska


Mä näin tänään taas pitkästä aikaa Miraa ennen iltapäivän espanjan luentoa. Me käytiin syömässä ja sen jälkeen yritettiin bongailla Miralle cowboy-tyylisiä saappaita huomisiin Tursajaisiin (fuksiaisiin). Ei ollu kuitenkaan ihan turha reissu, koska mä löysin kaks takkia ja oon fiilistelly niitä koko päivän!! Tänään on muutenki ollu tosi hyvä päivä, koska meidän kadonneiden Ifolor-kuvien salaisuus selvis, näin Miraa ja sain kivan sähköpostin blogijuttuihin liittyen.

Kauniita unia!
-Mikaela

11 kommenttia:

  1. Se kuuluisa Klippeteketin kuivashampoo on mun mielestä hinta/laatusuhteeltaan IHAN ehdoton. En voi muuta suositella, vaikka monia on tullut kokeiltua :)

    donotbefussy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Very nice set:) Wow what beautiful hair you have: * Yours Paulina:)

    VastaaPoista
  3. Tigin kuivashamppoo on hyvä, mutta jos haluaa edullisemmin hyvää tukea, kannattaa kokeilla four reasons hiuspuuteria. Monissa sitä on mainostettu parhaana "kuivashamppoona".

    VastaaPoista
  4. Mun kokemuksien mukaan Klippeteketin kuivashampoo ei sovi kovin tummille hiuksille, jättää nimittäin aika harmaiks käytön jälkeen... Ite oon tykänny Four Reasonsin hair powderista :)

    VastaaPoista
  5. DesertRose: Thanks :)

    Maija, RagDoll, Tupu: Kiitos vinkeistä! :) Täytyypä käydä ostamassa jompaa kumpaa ja kokeilla kumpi sopisi omille hiuksille paremmin (:

    VastaaPoista
  6. Ihana asu:)Niin tyylikäs, mutta kuitenkin simppeli. Love it!!

    VastaaPoista
  7. Apua, kirjoitin just pitkän kommentin ja sit onnistuin jotenkin hävittää sen...

    Mut anyways, mä ostin tota samaa hiuspuuteria täältä Saksasta. Täällä on sellasia kosmetiikkakauppoja, joista löytyy kaikki perus markettimeikit, hiusjutut, saippuat, kosteusvoiteet yms! Toi hiuspuuteri oli kuitenkin ainoo hiuspuuteri jonka löysin, wtf? :D Mut ihan hyvä toi on mun mielestä, vaikka hiukset ehkä joo tuntuukin vähän likaisilta eikä toi nyt mitenkään huomattavan paljon tuuheuttanut. Mutta hiukset kuitenkin pysyi tosi hyvin paikoillaan eikä esim. klubeilla haitannut jos hikoili ja heilutti hiuksia jos vaan oli hiuspuuteri mukana. :D

    Ps, loving the outfit!

    VastaaPoista
  8. Voi ei :D Ehkä saksalaiset ei tykkää hiuspuuterista ;DD Munki täytyy kokeilla ton pitävyyttä vielä vähän kuivemmissa olosuhteissa!

    VastaaPoista
  9. mulla on ainankin toiminut toi 4 reasonin kuivashampoo/hiuspuuteri! ei mikään halvista halvin mutta toimii sitten oikein hyvin, hiukan valkoista jää hiuksiin mutta mulla onkin sen verran tummat hiukset, sulla se ei varmaan näkyis! ja biozelin kuivashampoo on hyväksi havaittu myös! ja hinta naurettavan halvat kolmisen euroa, tosin se pullokaan ei ole suuren suuri.
    ps. sulla on muuten tosi kiva tyyli :>

    VastaaPoista
  10. Sitä onki ehdotellu nyt aika moni, et sitä voisin kyl vaik lähtee metsästää jostain :) Kiitos paljon!

    VastaaPoista