Kotona

Kaikki kamat on nyt vihdoin alkanu asettua paikoilleen ja se hirvee kaaoskin on melkein poissa, jeiii! Meillä on täällä vähän uusia juttuja mun huoneessa, tietenkin Noonan huoneessa, olohuoneessa ja jotain keittiössäki. Otan myöhemmin enemmän kuvia, ku kaikki on saatu järjestykseen, mut tältä meillä siis nyt näyttää:




Bambi ja Nuppu hengaili mun sängyllä


Mä oon tänään käyny Noonan kanssa katsastamassa mun auton, istunu luennolla, tehny kaalikeittoa ja yrittäny alottaa englannin verkkotehtäviä. Vielä pitäis lukea huomiseks 30 sivua viineistä..... Nukahdan varmaan ekan kolmen sivun jälkeen, hahha! Nyt mun on pakko mennä sänkyyn, koska huomenna on taas pitkästä aikaa herätys seittemältä. Hyiiii..

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Hei mä kävinkin täällä just äsken sattumalta ja vissiin kommentoiki sun uusia ihania kiilakorkoja! 8D mahtavanolonen blogi siis vieläkin, ja ihania kotikavereita sulla..:) (noitten kenkien lisäks siis ;-)

    VastaaPoista
  2. Hahahh, niinpä kävit :D Bambi ja Nuppu on kyl aika ihania ja söpöjä yhessä :)

    VastaaPoista