Kenkiä ja Wingsejä

Meillä oli tänään Noonan kaa tavotteena löytää molemmille uudet kengät ja löytyhän ne. Kenkien metsästyksen jälkeen mentiin Gringos Locosiin syömään wingsejä ja siitä ehkä vähän ylitehokkaaseen solariumiin. Voishan sitä ehkä joskus syödä muutaki ku wingsejä, mut toi Gringos Locosin aurajuustodippi on vaan niin hyvää, et ei koskaan tee mieli mitään muuta :D Ja mihin muuten jäi se syksyn kuntokuuri? Ai nii, ehkä se ei oo vielä edes alkanukkaan..




Me mentiin keskustassa heti ensimmäisenä Biancoon ja siellä mua odottiki ihan täydelliset kengät, joita onneks löyty oikeessa koossakin. Mä jätin ne kuitenki sinne vielä odottamaan muiden kauppojen kiertelyä, mut lopulta haettiin tietenki NE mun uudet ihanat syksykengät suoja-aineen kanssa kotiin. Kassista löytyy siis jotain, mitä mulla ei oo koskaan aikasemmin ollu enkä olis kyllä oikeestaan halunnukkaan.. hmmm??


Nyt mun on kyl ihan pakko mennä pesemään hampaat ja sänkyyn, koska huomenna on taas ihana 8-17 koulupäivä tiedossa.

Kauniita unia!
-Mikaela

2 kommenttia:

  1. vaadin kuvaa kengistä! ja oot muuten tosi nätti :)

    VastaaPoista