Jyväskylästä Porvooseen

Me lähdettiin Noonan kaa eilen joskus puol 3 aikaan Jyväskylästä ja oltiin Porvoossa suunnilleen kolmen tunnin ajamisen jälkeen. Mulla oli eilen ekaa kertaa (Noonan painostuksesta johtuen) noi H&M:ltä ostetut kengät jalassa ja vaikka mua vähän epäilyttikin laittaa ne ni kyl ne ehkä nyt mun mielestä näyttääkin ihan kivoilta.


Raivoilme, hahha

Joskus ehkä puolentoista tunnin ajomatkan jälkeen me pysähdyttiin Taukotuvalle, missä ollaan käyty joskus vuosia sit matkalla Pihtiputaalle. Noonan karjalanpiirakka munavoilla oli kuulemma "oikein hyvä" tai jotain, mut jostain syystä mun voisilmäpullaki maistu ihan kananmunalta..


Joka kerta ku menin sateeseen seisomaan ja ottamaan Bambista kuvaa ni se pikku kakkiainen meni piiloon ja Noona nauro vieressä, mut onneks mä olin kuitenki nopeempi!!


Takki Redskinsistä, mekko GT:stä, kaulahuivi Noonan, kengät H&M.stä, laukku kirpparilta



Flexi toimii tyynynä

Tänään meillä on tyttöjen juustoilta ainaki mäkkiprinsessoiden Jennin ja Karon kaa ja siitä jatketaan taas johonki Porvoon menomestaan, ahhahhh! NYT mä lähden siis suihkuun ja syömään.

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Sun koira on maaaaaailman söpöin! Tiiän että oot ennenki kertonu sen rodun, mut voitko pliis sanoo vielä?:) ja minkä ikänen bambi on:)

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on, hehh! <3 Joo tietenki, se on kleinspitz :) Bambi on nyt vähän yli vuoden :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan sulonen koira :) Ja hei, noi nilkkurithan on just hianot, kelpais tännekin.

    VastaaPoista
  4. Sun hiukset on niin ihanan väriset :) onks ne tollaset luonnostaan? Jos värjäät niit ite ni mil väril värjäät? =) Tykkään sun blogistas ! =)

    VastaaPoista
  5. alfie: No kiitos :)

    Miffa: Bambi on aika söpöli :D Mäki tykkään niistä, mut en aina oikeen tiedä, minkä kaa yhdistäisin ne.,

    Anonyymi: Kiitti ja kiva kuulla, et tykkäät :) Pohjaväri on suunnilleen oma ja siihen laitan aina yleensä hupulla ohuita vaaleita raitoja, mut viimeks halusin jotain erilaista joten laitettiin tollasia toffeenvärisiä raitoja, joista tuli just sopivasti punertavat mun punapigmentin takia :D

    VastaaPoista
  6. koiras on ihana !! Ei tosin nii ihana ku meidä hauvelit :---)

    VastaaPoista