Yökyläilyä

Noona oli eilen meillä Vantaalla yökyläilemässä. Me käytiin mun duunin jälkeen kaupassa, mä siivoilin ja sen jälkeen syötiin vähän iltapalaa. Loppuilta me juoruiltiin siiderit kädessä meidän terassilla.

Tältä näyttää uudet toffeeraidat

Rakastan mun kameraa ja ylivalottuneita epätarkkoja kuvia!!


Poncho VeroModasta, farkut Vilasta, kengät, aurinkolasit ja rannekorut H&M:stä, Noona Loviisasta


Eiks tää otettu ennen siidereitä??





Huomenna mä jätän Helsingin, Vantaan, Loviisan, Kabbölen ja Porvoon ja siirryn takas Jyväskylän hoodeille!!

-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Ootpa kaunis, ja sulla on kivan oloinen blogi, aloin lukijakses ! (:

    http://sky-is-just-the-limit-into-my-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Löysin blogiisi ensimmäisen kerran ja sun tyyli vaikuttaa tosi kivalta. Taidan jäädä seuraileen :)

    Mä oon miettinyt että ostais ponchon mutta jotenkin tuntuu siltä että en osaisi käyttää sitä ja sotkeentuisin siihen vaan jos se olis liian iso :D

    VastaaPoista
  3. Pinja ja Sunna: Voi kiitos, kiva juttu!! :)

    Reetta: Kiitos ja kiva kuulla (: Ponchon käyttämisessä mulla ei oo ongelmia, mut en oikeen tiedä millaset kengät laittaisin sen kaa :D

    VastaaPoista
  4. Upea asu, aivan ihana! Tuo poncho on ihan huippu! :)

    VastaaPoista