Yllättäviä juttuja

Tässä nyt niitä mun viimeaikasia syksyisiä vaatehankintoja. En jaksa kuvailla mun huonolla kameralla kaikkia erikseen, joten kuvat on nyt nettikaupoista.

Me käytiin torstaina äitin kanssa sisustus- ja vaateostoksilla Porvoossa ja ostin sieltä ton alla olevan sinivalkoraidallisen neuleen 17,95e, ponchon 29,95e (äiti osti samanlaisen) ja noi ihanat chinot 29,95e. Kaikki näyttää päällä huomattavasti paremmilta. Lisäksi mukaan lähti alennuksesta mustat vajaamittaset housut, vähän meikkejä, kynttilänjalat, valkonen torkkupeitto, helmalakana mun sänkyyn ja Sophie Kinsellan Minishoppaaja-kirja.Yleensä mulle ei tulis mieleenkään käydä Lindexillä tai Kappahlissa, mutta Porvoon surkean tarjonnan takia teinkin tosi kivoja löytöjä! Kannattaa muuten käydä K-citymarketissa, jos tarviitte pienellä budjetilla sisustuskamaa ja tekstiilejä makkariin (:



Mä en olis ikinä uskonu, että ostaisin tollaset kengät, mut niin vaan kävi.. Harhailin eilen yksin itiksen H&M:llä, jostain syystä otin noi mukaan sovituskoppiin ja ne näyttikin aika kivoilta mun jalassa. Mä mietin vähän aikaa, että en kuitenkaan löydä samanlaisia jos myöhemmin haluisinkin ja varsinkaan yhtä halvalla, kun hintaa oli vaan 29,95e ja veinkin ne sitten lopulta yhden kivan yksolkaimisen kukkatopin ja meikkien kanssa kassalle.. Nyt mulla olis vielä sellanen ongelma, että en oikeen keksi, millaisten vaatteiden kanssa yhdistäisin noi kengät?

-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Voi sulla on ihanan näkönen blogi ! (:_

    VastaaPoista
  2. http://wwwjust-my-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Nättejä vaatteita, pitäisi itsekin käydä vaateostoksilla :P

    VastaaPoista
  4. Naattori: Kiva kuulla, kiitos (:

    Laura: Mäki tykkään :)

    Tiia: Kannattaa nyt, ku vielä löytyy kokojakin :P

    Senja: Mä oon vielä vähän epävarma noista kengistä, mut tota ponchoa haluisin jo päästä käyttämään!

    mari: Nii.. ehkä :D

    VastaaPoista