Tilannekatsaus

Mä ajattelin tehdä tähän väliin tällaisen pikaisen tilannekatsauksen, koska voin vaan kuvitella kuinka sekavilta mun menemiset tällä hetkellä kuulostaa.. Jos joillekin on jäänyt epäselväksi niin mähän opiskelen siis matkailua Jyväskylän ammattikorkeakoulussa ja asun vakituisesti siellä. Huhtikuun puolessa välissä muutin väliaikaisesti mun iskälle Vantaalle, koska sain työharjottelupaikan Helsingistä Katajanokan Best Western Premier Hotellista ja käyn Vantaalta käsin myös kesätöissä Itäkeskuksessa. Mun työharjoittelu hotellissa loppui nyt edellisen viikon sunnuntaina, mutta jatkan edelleen mun kesätyöpaikassa ja asun täällä elokuun loppuun asti.

Katajanokan Best Western Premier Hotellissa (joka on muuten entinen Katajanokan vankila) olin aluksi kolme päivää hoitamassa aamiaista ja auttamassa housekeepingiä kerrossiivouksessa. Lopun aikaa kymmenestä viikosta olin vastaanotossa eli respassa. Siellä Checkasin jengiä sisään ja ulos, tein varauksia, vastailin puhelimeen, hoidin lobby baria, etsin vastauksia asiakkaiden (useimmiten tyhmiin) kysymyksiin ja tein paljon kaikkea muutakin. Nyt mulla olisi jäljellä vielä ihanan 4-6 sivuisen harjotteluraportin kirjottaminen.. jeiii!

Lainasin vähän kuvia hotellin ja superkivan Jailyard-terassin sivuilta eli täältä ja täältä:

  Hotellin (vankilan) keskikäytävä


Jailyard Terrace
Toivottavasti mun juttuja olisi nyt edes vähän helpompi seurata ja jos tulee mieleen vielä jotain epäselvyyksiä tai muuta, niin kysykää vaan! (:

-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Tää selkeytti kyllä paljon, kiitos :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogii! :))


    www.jansku-inmyway.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Hyvä juttu (:

    Jansku: Kiva kuulla, kiitos! :)

    VastaaPoista