Slummihiman jäähyväisbileet

Mulla on ollut tässä vähän ongelmia netin kanssa, koska mun ihana sisko kokeili kolme kertaa väärää pin-koodia mun mokkulaan ja se lukittui ( vaikka se tuttu koodi ei toiminut, sille ei tietenkään tullut mieleen, että iskän ja niiden samannäköinen mokkula ei ehkä olekaan niiden vaan mun). Mä yritin sitten itse myöhemmin lainata yhtä toista mokkulaa, joka ei jostain syystä sopinutkaan yhteen mun virustorjuntaohjelman kanssa ja se poisti sen!! Näiden lisäksi en myöskään saanut Vantaalla iskän langatonta enää toimimaan ja siinä sitten oltiin ilman nettiä tai mitään virustorjuntaohjelmaa.. Onneksi joku kuitenkin ystävällisesti pelasti mut ja nyt mulla on ollut jo pari päivää käytössä taas mun oma kone, jolta kaikki kuvatkin löytyy.

Me oltiin lauantaina viimeistä kertaa Porvoossa Jennin ja Callen keskustan kämpässä alottelemassa, syötiin siinä samalla vähän juustoja ja keksejä ja lähdettiin Porvoon villiin yöelämään. Pulse-baarissa oli taas kerran aika tylsää, liian vähän jengiä eikä meno ollut villiä nähnytkään, joten me lähdettiin jo aika aikaisin läskikaistan kautta himaan.





Tässä olis pitänyt olla siili

Mulla ei ikinä oo mitään kukkiä päässä, mut nytpä oli

Mekko Gina Tricotista, vyö Jennin, fakkutakki Seppälästä, laukku Pieces, kukka ja upeat bilekengät H&M:stä


Mulla ei muuten taaskaan ollut baarissa noita kuvassa olevia tennareita, mutta jostain syystä mun korkkareita ei taaskaan näy yhdessäkään kuvassa. Mun mielestä toi mekko oli niin tylsä, että käväsin nopeesti duunin jälkeen H&M:llä katsomassa jos löytäisin vaikka jonkun kivan korun ja ostinkin hirveessä kiireessä pari kukkapinniä. Mun mielestä kukat ja rusetit hiuksissa on aina ollu jotenkin lasten juttu enkä kyllä tiedä mistä oon tonkin jutun keksiny, hahhah! Mitäs tykkäsitte kukkakampauksesta? :)

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Musta toi kukkakampaus oli aivan ihana!! Sopi sulle tosi hyvin, kannattaa käyttää useemminkin! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Mua kyl vieläkin vähän epäilyttää se :D

    VastaaPoista
  3. ihana toi kukkakampaus! :) eikä mitää epäilyksii toi sopii sulle sika hyvin!

    VastaaPoista