Perjantaisia löytöjä

Torstaisten Porvoon shoppailujen lisäksi kasvatin perjantaina vielä ihan itse mun syksyvaatekokoelmaa Gina Tricotin palmikkoneuleella, joka on ehkä maailman käytännöllisin vaate syksyllä nahkatakin alla. Kun kerran löysin jotain kivaa eikä hintakaan ollut kuin 14,95e, niin pakkohan mun oli ottaa toi neule kahdessa eri värissä ;)


Musta tuntuu, et en olis tehny ikuisuuteen yhtäkään järkevää postausta, mut kyl tää tästä, kun se raataminen taas alkaa. Uskokaa mua, hahahh! Meillä on huomenna Noonan kaa Ikea-päivä eli yritetään ostaa kerralla kaikki tarvittavat kamat sinne meiän kämppään (joo, tosi tarvittavat ku enhän mä oo asunu siellä ku vast vuoden..) Jeii!

Nyt mua ei muuten harmita enää läheskään yhtä paljon, että tulee syksy!
-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Ihanii neuleita! ;) Ainaki lämpösiä!

    VastaaPoista
  2. Mustki ne on kivoja (: Niinpä!

    VastaaPoista
  3. Mä oon tänä syksynä ihan hulluna palmikkoneuleisiin. Kaks ostettuna ja luulen, et pakko vaan hankkia lisää :D

    VastaaPoista
  4. Just tein tilauksen ginatricottiin.. ois varmaa pitäny tollane tilata samalla! :>

    VastaaPoista
  5. ihana ! ehkä pakko käydä ostamas ittellekki tollanen :-)

    VastaaPoista
  6. Maija: Voi olla, et munki täytyy :D Ne on vaan niin helppoja syksyvaatteita, lämpimiä ja kivan näkösiäki :)

    kiianniina: Voithan sä sieltä liikkeestäki käydä ostamassa jos ei nyt tullu tilaukseen mukaan (:

    elliii: Ehkä ;) Niitä oli noiden lisäks muistaakseni viel ainaki kahdessa muussaki värissä!

    VastaaPoista