iPhone: Rankat duunit vaatii rankat huvit


Mä huomasin taas aamulla kuinka petollista on olla itiksessä duunissa, kun bongailin siinä latenhakumatkallani näyteikkunoista ihania ponchoja ja muita kivoja syksyvaatteita. Mä oon nyt lähiaikoina shoppaillu ihan liikaa kaikkea sisustuskamaa nettikaupoista ja vähän muualtakin ja ostellut siinä samassa vähän uusia vaatteita ja lähtipä yhdet kengätkin eilen mukaan. Onneks mun ihana äiti on kuitenkin vähän - tai aika paljonkin - avustanut mua mun hankinnoissa. Vaikka oon nyt saanut vähän vähennettyä mun shoppailuintoa, en silti jaksais enää odottaa mun ja Noonan ens keskiviikkosta Ikea-päivää enkä sitä, että vihdoin pääsisin sisustamaan Jyväskylän kotia enkä varsinkaan sitä, että pääsen käyttämään kaikkia ihania syksyvaatteita!!

Eipä muuten taida tänään olla mun superrankan duunin lisäksi niitä rankkoja huvejakaan tiedossa, hahha..

Hauskaa viikonloppua!
-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti