Liian kauan sitten

Mä en muista kuinka tarkkaan oon mun tulevista asumiskuvioista kertonut, joten nyt olis ehkä pienen kertauksen aika. Mulla on siis Jyväskylässä sellainen kiva vanha kolmio, jossa oon asunut kohta vuoden. Yks niistä huoneista on tällä hetkellä tyhjillään eikä mun kaveri Noona halunnut enää asua Loviisassa, joten me päätettiin täyttää se huone Noonalla ja sen kissalla Nupulla. Muuttoon on enää pari viikkoa ja sen takia me käytiinkin keskiviikkona sisustuskamanhakumatkalla Ikeassa. Sieltä tarttui vahingossa mukaan sellanen kiva valkonen magneettitaulu ja magneetteja, mistä päästänkin vihdoin tän postauksen oikeeseen aiheeseen eli vanhoihin valokuviin! Me ajateltiin Noonan kaa, että siihen taululle vois laittaa jotain kivoja mustavalkosia kuvia meistä ja niin mä innostuin kaivelemaan vähän muitakin kuvia vuosien varrelta..

Äiti

Melissa ja Mikaela


Me vietettiin Noonan kanssa vuonna 2006 ehkä hauskin kesä ikinä ja luulen, että noi seuraavat kuvat on siltä kesältä. Sinä kesänä Noona oli pari viikkoa meillä, koska sen äiti oli työmatkalla, me päästiin ripille ja käytiin Pihtiputaallakin asti sekoilemassa, hahahhh!

 



Siinä lukee Pihtipudas ja seuraavat kolme kuvaa onkin sieltä



 Lopputalvi 2006?

Isoset kesällä 2007


Vaikka kaikki mun kaverit asuukin nykyään ihan eri puolilla, me nähdään silti mahdollisimman usein, pidetään melkein päivittäin tai ainaki viikottain yhteyttä ja ihmetellään jos joku (eli yleensä mä) ei soittele turhia puheluita yli viikkoon, hahhahh!

Mä lähden tänään vielä duunin jälkeen täältä Itiksestä Jennin ja Callen tupareihin Porvooseen, jeiiii!! Mulla olis tässä vielä pieni vaatekriisi eli kello on ehkä 10 ennen ku pääsen korkkaamaan ekan siiderin......

Superhauskaa lauantaita!
-Mikaela

2 kommenttia:

  1. hei asun ite kans jyväskylässä ja oon asunu pihtiputaalla : D oli pakko komentoida, vaikka olikin aika turha tieto :D ja sul on muuten kiva blogi! : )

    VastaaPoista