Ikea-päivä

Mä oon ollu tänään oikein reipas. Aamupäivällä kävin Jennin uudessä kämpässä kahvilla ja lähin sen jälkeen Noonan kaa viettämään Ikea-päivää. Tässä tulis nyt miljoona kuvaa mun reippailuista.

Ilmeestä päätellen olin aika innoissani, hahha

Housut Kappahlista, farkkutakki Seppälästä, t-paita, kengät ja arskat H&M:ltä, kello Guessin ja pussuka Piecesin.



Sisällä me käytiin ensin syömässä vähän lihapullia ja päätettiin sitten skipata se esittelyosasto ja siirtyä suoraan sille krääsäosastolle. Sieltä me kerättiin muutaman tunnin aikana kärry niin täyteen kamaa, että enempää ei olis mahtunutkaan.. Ikeassa on muuten maailman paskin valaistus! (varsinki jos on maailman paskin kamera)



Mulla on noi kääpiöiden versiot noista tossuista


Mitähän mä teen??


Tässä vaiheessa joku kiva täti tuli kertomaan, että Ikeassa ei kuulemma saa kuvata


Kodin Ykkösen jälkeen autoki oli aika täynnä



Nyt mä vaan venailen, että mun Jotexilta ja H&M Homelta tilaamat kamat vihdoin tulis ja mä saisin kaiken sinne kämppään asti. Harmi vaan, että Noona tuo noi kaikki tänään ostetut kamat ja itsensä vasta 1.9 Jyväskylään, kun mä lähden sinne jo varmaan 27.8 yksin kykkimään :( Mä oon ihan poikki kaikesta kävelystä ja muusta, joten nyt nukkumaan!

Kauniita unia!!
-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Ihanat noi pinkkiset tohvelit, mii wants! :D

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi ! Mä kävin kans Ikeassa tässä elokuun alussa, kun tuli muutto uuteen kämppään ja edellinen kun oli valmiiks kalustettu niin huonekaluille oli aika akuutti tarve : D Sille kaikelle krääsälle ei niinkään, joten sinne kun päästiin niin mun ainut ohje äidille oli, että sen pitää ohjata mut mahdollisimman nopeesti pois sieltä, sillä välin kun ite pidän silmät kiinni. Ei siellä oikeesti vaan voi kestää järjissään ! : D

    PS.
    Söin ekaa kertaa niitä lihapullia NAM !!

    VastaaPoista
  3. Minna: Hhihi, ne on kyl söpöt! Mä sain viime jouluna mun siskolta lahjaks (:

    juulia: Meillä ei Noonan kaa ollu edes ketään ohjaamassa meitä pois sieltä, ku oltiin molemmat ihan yhtä sekasin :D Aika hyvin me kuitenkin hillittiin ittemme, hahahh! Mäki söin ekaa kertaa ja oli kyl yllättävän hyviä!! :)

    VastaaPoista