Viikon eka ja vika vapaa

Mä menin aamulla heti ensimmäisenä avaamaan mun makkarin sälekaihtimet ja olin ihan fiilareissa, ku kerrankin siellä paisto aurinko mun vapaapäivänä. (No on ehkä ennenki saattanu paistaa, mut olin silti fiilareissa..) Aamupalan jälkeen kulutin seuraavat kolme tuntia pihalla auringossa itseäni grillaillen. Nyt mun täytyy vielä siivota mun huone loppuun, imuroida koko kämppä, käydä suihkussa ja sitten jossain vaiheessa suuntaan stadiin! 




Ei muuten ollu eilen kovin mukavaa sen Cuban reissun jälkeen duunissa.. Tänään ajattelin siis nauttia terdellä oikeesti vaan yhden, hahhah!

Loppuun vielä ihanaihana itsensäviihdyttäjä Bambi:


Hauskaa iltaa!
-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Sama juttu täällä, mutta onneksi tänään oli kaunis keli ja mielummin paljon töissä kun ei ollenkaan :p Kiva blogi sulla!

    http://larakoo.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Niin no jos niistä töistä saisi vielä palkkaakin, ku mähän oon ollu suurimman osan kesästä siellä työharjottelussa :D Kiitos (:

    VastaaPoista
  3. söpö koira, tyhmä nimi vaan :D

    VastaaPoista
  4. Silja: Onhan se ainakin yleensä ihan ihana :D

    Anonyymi: Niin on ja maailman söpöin nimikin sillä on :DD

    VastaaPoista