Vaaleaa ja valoisaa

Mä kävin äsken ihastelemassa IKEAn sivuja ja mietin taas, miten sisustaisin mun makuuhuoneen. Se on ollut kohta vuoden puolivalmiina enkä jaksa sitä enää. Nyt mä haluaisin sinne ainakin beiget paksut verhot, valkoisen päiväpeiton, valkoisia ja beigejä koristetyynyjä, nurkkaan lipaston telkkarille, jonkun huovan sängylle, Bambille uuden korin ja lipaston päälle korutelineitä. Seinille pitäisi etsiä uudet taulut ja sellaisia seinätarroja, joista voi muodostaa lauseita. Jos siis joku tietää, mistä voisin ostaa seiniin kiinnitettäviä kirjain- tai sanatarroja, niin kertokaahan!

we♥it

we♥it

we♥it

we♥it

Vaaleilla väreillä sisustettu huone näyttää tilavammalta, raikkaammalta ja karvattomammalta (ainakin jos omistaa vaalean karvaisen pölyhuiskan). Ihan kaikki ei kuitenkaan tulisi olemaan vaaleaa, sillä mun makkarista löytyy jo mustat yöpöydät, mustakehyksinen peili, musta pimennysverho ja jossain vaiheessa raahaan sinne myös mustan jättikokoisen kuvaputkimötikän.

-Mikaela

3 kommenttia:

  1. ihanan näkösiä makkareita! :--)

    VastaaPoista
  2. http://www.tarravimma.fi/sisustustarrat-sanoja-seinalla-c-2_52.html

    http://www.cocoette.fi/makuuhuone-c-37.html

    Tuolla on ainakin jotain sana-sisustustarroja, toivottavasti on apua! :)

    VastaaPoista
  3. mari: Niin on :) Harmi vaan, että mun makkari ei luultavasti koskaan tuu todellisuudessa näyttämään miltään noista :D

    Hanna: Pitääpä käydä kattomassa. Kiitos tosi paljon! (:

    VastaaPoista