Paljon tiistaista, vähän eilisestä ja tästäkin päivästä

Mä oon nyt mun harvinaisten vapaapäivien aikana yrittäny nähdä mahdollisimman paljon kavereita ja toissapäivänä oli Gillanin vuoro. Me käytiin joskus puolí 12 aikaan aamupalalla Porvoon jokirannassa Glückaufilla ja mentiin siitä vielä vähän matkan päähän Paahtimoon juomaan lattea. Päällä meillä oli H&M:n yksilölliset n. 9,95 euron laatupaidat, hahahhahh! (Gillan siis soitti mulle aamulla, et "Hei, laitetaaks tänää samanlaiset topit?".....)





Iltapäivällä Bambi ja sen koirakaveri Minttu pääs uimaan Haikkoon kartanon vieraille tarkotetulle pienelle uimarannalle. Minttu päätti tíetenkin vääntää sinne kaislikkoon kivat pikku tortut, mutta onneks kukaan ei huomannut ja me peitettiin ne nopeasti hiekalla, kun ei sattunut kakkapusseja uimareissulle mukaan :DD Mä kuvasin söpön videonkin Bambista elämänsä kolmannella uinnilla ja lisään sen tänne ehkä sitten myöhemmin.






Meidän on Melissan kanssa pitänyt käydä Lohjalla mammalla (eli mummolla) varmaan viimeiset neljä vuotta ja eilen me vihdoin päästiin lähtemään sinne. Mamman näkeminen on yleensä aika tuottoisaa ja nyt mulla onkin syksyä varten uusi imuri, digiboxi, mikro ja sauvasekoitin! Illalla kauppojen kiertämisen jälkeen me leivottiin Melissan kanssa vielä ihan superhyvä porkkanakakku, jonka resepti löytyy täältä. Kaiken lisäksi naapuri laittoi tänään mun auton pakoputken kuntoon ja vaihtoi siihen jonkun osan. Ainoa huono puoli tossa reissussa oli, että kun yritin päästä mun koneella nettiin niiden mokkulaa käyttäen, se jotenkin poisti mun virustorjuntaohjelman ja nyt en saa enää kotonakaan langatonta nettiä päälle, hahahh! Pitää siis odotella, että joku tekniikan ihmelapsi tulisi meille kylään..

Mä ajattelin nähdä kohta Keviniä ja mennä illalla Bambin kanssa Jennylle yökyläilemään. Mä muuten mietin aina välillä, että te ootte varmaan ihan sekasin, kun täällä esiintyy aina miljoona eri nimeä eikä mun olinpaikasta tai asuinpaikastakaan oo aina ihan selvyyttä :D Musta vaan tuntuu jotenkin kivemmalta puhua ihmisistä nimillä ja mun sijainnista en oo itsekään aina oikein perillä, hahha! Kylläpä on taas sekavaa..

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Maailman söpöintä kun koirat ui, heh :D !

    VastaaPoista
  2. suloisia koiruuksia<3

    VastaaPoista
  3. Joo mää ainakin oon aina ihan pihalla näistä nimistä ja varsinkin sun nykysestä paikasta. Mutta kiva tätä on silti lukea mutta ehkä syksyllä pääsee taas paremmin perille tähän blogiin kun sun koulut alkaa etkä reissaile ympäri suomee enää niin paljon :D

    VastaaPoista
  4. Emmi: Niin on, ne oli ihania <3 :D

    Anonyymi: Bambi ja Minttu on kyllä aikas söpöjä (:

    Anonyymi: No en kyllä ihmettele ja mun syytähän se on, ku oon joka toinen päivä eri kaupungissa eri ihmisten kanssa :D Syksyllä sit taas rauhottuu (:

    VastaaPoista
  5. Onpas kaunis tyttö ja suloinen blogi. =)

    VastaaPoista