Neljästoista Kesäkuuta

Eilen oli hyvä päivä shoppailla (siis Kevinille..), koska oli niin kakka ilma. Mä en sitten tietenkään löytänyt mistään niitä uusia työkenkiä, mutta uuden pussukan, topin, pannan, farkkushortsit, korvikset ja peitepuikon kuitenkin sain. Carlingsilla oli paljon kaikkea 50% alennuksessa ja H&M:llekin oli tullut kaikkea kivaa, että kyllä näitä hyviä syitä taas löytyi..

Tänään mä menin 10 duuniin Katajanokalle, pääsin kuudelta ja matkasin Jennylle Punavuoreen hengailemaan. Päivän aikana varmistui myös mun juhannussuunnitelmat. Kalajoen Juhannus kutsuu perjantaiaamuna ja jatkuu telttailun, siiderin ja kavereiden merkeissä sunnuntaihin. Tai maanantaihin.... haha!



Iskä ei enää ilmeisesti kestänyt mun rikkinäistä tekonahkatakkia.....



Mä kerroin sillon joskus aikoja sitten, että mulla on Loviisassa yksi juttu enkä kuitenkaan muistanut kertoa, mitä menin sinne tekemään hahahh! Kävin siellä siis laittamassa ripset kesäkuntoon. Sen jälkeen mä oon käynyt huoltamassa ripset kerran täällä Helsingissä ja ne näyttää nyt kyllä paljon paremmilta kuin sen Loviisalaisen paikan liimaklimppien jäljiltä.


Tässä tulis vielä dena-Jennyn laihdutusvinkki: "Kun nälättää vedä pari röökiä ja lasi vettä"

Kauniita unia!
-Mikaela

11 kommenttia:

  1. upeet noi ripset! :> missä kävit huoltaa helsingissä? c:

    VastaaPoista
  2. marru: Käpylässä mun kaverin äidin kampaamossai Hair-X:ssä :)

    anna: Kiitos :)

    VastaaPoista
  3. ihana blogi:) pakko oli ryhtyy lukijaks:)

    http://janinahh.blogspot.com/

    tuossa olis mun:=)

    VastaaPoista
  4. Kivan olonen blogi ! Selasin heti valehtelematta varmaan puolet postauksista, eli jään seurailemaan ;)

    VastaaPoista
  5. Hahhah, okei :D Kiitos ja tervetuloa :)

    VastaaPoista
  6. oi mistä tommoset unelmafarkut on peräisin? :)

    VastaaPoista
  7. Ne on Stradivariuksesta Tallinnasta :)

    VastaaPoista
  8. Luen ensimmäistä kertaa blogiasi ja pakko myöntää että aivan ihana! Silmään pistivät nämä kuvat, onko millä kamerella otettu?:)

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva kuulla, kiitos!! :) Nää kuvat on otettu mun kaverin järjestelmäkameralla enkä nyt muista, et mikähän se mahtaa olla :) Mut ei hätää, muidenkin kuvien laadun pitäis parantua ens kuussa, kun saan vaan oikeanlaisen kameran käyttööni ;D

    VastaaPoista