Hajalla???

Viime lauantaina tänne oli ilmeistynyt jostain postaus, jonka tekstikentässä luki ainoastaan Hajalla enkä todellakaan tiedä, miten se on tänne päätynyt. Joku kekseliäs ihminen on luultavasti jostain saanut tietoonsa mun salasanan ja päättänyt jakaa tuntemuksensa kaikille tätä kautta.

Samaan aikaan, kun joku kokeili bloggausta täällä hallintapaneelin puolella, mä istuin duunissa ja lähdin siitä suoraan Loviisaan mökkeilemään. Ilmeisesti jengi oli siellä sen näköistä, että eipä kukaan hirveesti ole ihmisiä kuvaillut.. Kaikki kuvat on otettu iPhonella ja jollain toisella puhelimella eli laadukasta kuvaa olisi taas tarjolla.






Mun suffelipuffit laiturin alla vai olisko sittenki Iida käyny, ku ei uskaltanu mennä ulkovessaan ??


Huomenna aamulla meillä on aikaisin lähtö Sörnäisistä kohti Kalajoen Juhannusta. Jos joku ehtii mua nyt nopeasti ohjeistaa, miten puhelimella bloggaaminen onnistuu niin voisin ehkä laittaa sieltä jotain pikkujuttuja tulemaan. Mä oon kyllä yrittänyt sitä sekä sähköpostin että multimediaviestien välityksellä, mutta ei ne mun jutut vaan ilmesty tänne..

HAUSKAA JUHANNUSTA!!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. mää jo ihmettelenin tätä "hajalla" juttua. Kerkesin jo miettimään että oletko sä lopullisesti seonnut:D mutta onneks sille oli järkevä selitys..

    VastaaPoista