Maanantai oli ennen keskiviikkoa

Mä olin viime maanantaina Iidan kanssa etsimässä mulle mekkoa Melissan ylioppilasjuhliin. Löysin VeroModasta kivan kesäisen kukkamekon ja H&M:stä siihen päälle beigen bleiserin, mutta en nyt sittenkään oo ihan varma laitanko sitä mekkoa. Mulla olisi kotona Jyväskylässä sellainen kiva pitsimekko, joka voisi ehkä kuitenkin olla vähän juhlavampi..


Takki: H&M
Huivi: Melissan
Paita: Melissan
Farkkupaita: GT
Reikälegginsit: Seppälä
Kengät: Converse

Alla olevan playsuitin ostin jo joskus ennen vappua GT:stä 15,95 eurolla ja nyt vaan odottelen, että noi ilmat lämpenisi ja pääsisin käyttämäänkin sitä joku päivä!


Mun pitäisi kyllä joku päivä käydä hakemassa Jyväskylästä lisää vaatteita. Alkaa asuyhdistelmät olla aika lopussa enkä jaksa enää käytää samoja vaatteita! Tarvisin sieltä myös kesäkenkiä ja -takkeja, kun mulla on täällä mukana vaan yhdet ballerinat ja nahkatakin lisäksi villakangastakki :D

-Mikaela

7 kommenttia:

  1. laitoin kyselypostauksen vastauspostaukseen kysymyksen siitä, missä päin jyväskylää on kirkkari Fida..enkä saanut vastausta. missä se siis on?

    VastaaPoista
  2. anna: Kiitos :)

    Anonyymi: Oi, sorry! Mä oon kyllä vastannut siihen, mutta se on ilmeisesti jotenkin epäonnistunut, koska vastasin puhelimella :( Se on aika lähellä Rajakatua, yhdellä siitä lähtevällä poikkikadulla. Osoite on Tapionkatu 12. Paremmin en osaa sinne opastaa :D

    Carla: Kiitti, mustakin se on aika kiva (:

    VastaaPoista
  3. no kiitos kumminkin. osoite on jo hyödyllinen, kun karttaa kattoo:)

    VastaaPoista
  4. Toi bleiseri on niin ihana, mä ostin kans samanlaisen pari viikkoa sitten. :) Pistähän joskus kuva tosta in action ku kiinnostaa tietää, miten sä yhdistelet sitä eri vaatteisiin! :)

    VastaaPoista
  5. Oon käyttänyt sitä aika paljonkin, mutta yhtäkään kuvaa en oo tainnut ottaa :D

    VastaaPoista