Keskiviikosta

Täältä tulee taas kaikkea vähän viiveellä ja sekalaisessa järjestyksessä eli koittakaahan kestää siihen asti, että pääsen takaisin nykyhetkeen näiden mun juttujen kanssa.. Viime keskiviikkonahan me istuskeltiin ensin siellä Nesteen terassilla ja mentiin illalla vielä Jennylle ja Larissalle kyläilemään. Yöllä kuskattiin Emmi ja Jenny niiltä karkkipäiville, haettiin yöpalaa ja päästiin taas ihan liian myöhään nukkumaan.. On taas aika Bambipainotteisia nää keskiviikkoillan kuvat:


Otin kesähousut käyttöön



Mulla alkaa huomenna aamulla kello 7 työharjoittelu siellä hotellissa ja mun unirytmi on ihan sekaisin! Innolla siis jo odottelen huomista herätystä, kun saan taas varmaan kahdelta yöllä unta... Nyt alussa ainakin keskiviikkoon asti mun tehtäviin kuuluu aamupalasta huolehtimista ja housekeeping tehtäviä. Huomenna varmaan selviää loppuviikonkin ohjelma :) Tiistaina ja keskiviikkona mulla on töitä hotellilla ensin klo 7-14 ja sitten vielä Itiksen Muksulassa klo 16-19.. Innolla odotan sitäkin!

Kauniita unia
-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Ihana hauva :)

    Mulla on chihuahua :)

    VastaaPoista
  2. sun hiukset on tosi ihanat!tossa tokassa kuvassakin taas niin nätisti!

    VastaaPoista
  3. Hellou Vicky: Aijaa (:

    Bella: Kiitos :) Harmi vaan, että menin leikkaamaan ne ja nyt ne on aika lyhyet :( En vaan vielä oo saanut laitettua tänne yhtäkään kuvaa niistä..

    VastaaPoista