Kaikenlaista menossa

Vappu meni ja kivaa oli! Mä en vielä oo laittanut vapun vähäisiä kuvia koneelle, mutta kyllä nekin sitten löytää tiensä tänne. Mun kirjoittelu on nyt vähän päässyt kärsimään, kun tää mun elämä täällä Helsingissä on vielä niin epäsäännöllistä eikä ole mitään päivärytmiä. Eiköhän tämäkin tästä tasoitu, kun pääsen aloittamaan sen harjoittelun 16.5. Ajattelin nyt ryhdistäytyä bloginkin kanssa ja oonkin jo vastaillut kaikkiin kysymyspostauksen kysymyksiin, mutta vielä pitäisi saada ne tänne jotenkin järkevään ja loogiseen muotoon..

Mä oon tänään lähdössä vielä Kabböleen äidin luokse yökyläilemään. Huomenna ajetaan siitä sitten Loviisaan, jossa mulla on kello 14 yksi juttu, josta tekin sitten myöhemmin kuulette. Suunnitelmissa olisi myös sen jälkeen kahvittelua Noonan kanssa :)

Tässäpä vielä uskomattoman upea ja tyylikäs kuva musta ja Noonasta luultavasti vuodelta 2006, hahhah! (huomatkaa fritsu kaulassa, ahhahahh) Silloin mulla oli vielä tummat hiukset otsahiuksilla ja Noonalla taas vaaleat:


Mä oon ollut vapusta asti kipeänä ja joojoo - mulla oli ihan tarpeeksi päällä enkä edes seisoskellut missään pihalla, mutta silti...! Ensin oli superkipeä kurkku ja lämpöä iltaisin. Nyt se on sitten jostain syystä vaihtunut nuhaan ja yskään, mikä on oikein mukavaa. Eikä siinä toki kaikki, koska näiden ihanuuksien lisäksi mulla on superkipeä kasvava viisaudenhammas, jonka takia mun leuat on niin kipeät, että en saa suuta kunnolla auki ja se heijastaa kipua myös kurkkuun. Höh!

Kivaa päivää! (:
-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Hitsi sulle sopii hyvin tumma tukka!

    VastaaPoista
  2. Apua miten oon näin pihalla vaikka luen tätä blogia siis ihan säännöllisesti. Siis jäätkö nyt sinne Helsinkiin johonkin työharjotteluun ihan pysyvästi vähäks aikaa asumaan vai onks sulla se harjoittelu muualla? Ja kenen luona sää siellä oot nyt oikein asunut?

    VastaaPoista
  3. Lotta: Kiitti :)

    stamp: Mä oon Helsingissä luultavasti syyskuun alkuun asti. Mä pääsin harjoitteluun Katajanokalle yhteen hotelliin ja se alkaa 16.5 ja loppuu heinäkuun alussa. Asun mun iskän luona Vantaalla ja aika paljon oon ollut myös kavereilla (:

    VastaaPoista