Grillailua

Mä olin lauantaina ensin koko päivän Muksulassa vahtimassa huutavia ja riehuvia lapsosia. Kuuden jälkeen kävin nopeasti himassa vaihtamassa vaatteet ja lähdin Annan synttäreille Pakilaan. Heti alkuun me päästiin vetämään grilliruoat naamaan, jatkettiin Koffeilla ja joskus yöllä saatiin kakutkin pöytään. Koko ilta istuskeltiin siinä pihalla ja käytiin aina lisäilemässä vaatetta ja vilttejä päälle, kun ilma kylmeni. Bambikin oli tietekin menossa mukana grillailemassa ja kerjäämässä (:



Grillimestari

Vuoristokuvaaja-Jenny



Teemu, Melissa ja Bambi

Kasaribooli = illan pelastus, hhaha

Eilen mä vaan hengailin ja kävin Melissan kaverilla laittamassa kynnet. Tänään mä yritin nukkua mahdollisimman pitkään, koska mulla alkaa illalla kello 23 mun ensimmäinen yövuoro hotellilla, joka loppuu vasta kello 7! Nyt voisin kokeilla päikkäreitä ja illemmalla nähdä Jennyä vielä ennen töitä.. Mulla on muuten huomenna kampaaja ekaa kertaa ehkä kahteen vuoteen enkä yhtään tiedä mitä haluun :D


Hyvää yötä ja hyvää työtä mulle!
-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Vitsi että mäkin haluan grillin! Menin tyhmä myymään omani kun jouduin muuttamaan hetkeksi kerrostaloon ja nyt ei saa aikaiseksi hankittua uutta :(

    Ihana Bambi <3 <3

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Eipä oo meilläkään sellasta kerrostalossa, mutta aina voi käydä lainailemassa kavereiden grilliä :D Samoin sulle! :)

    VastaaPoista
  3. heyy sul on ihan huippu blogi ! ;o jään todellakin seuraileen (= ja käy ihmees lukee myös mun blogia http://leave-world.blogspot.com/

    - Derya

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla (: Täytyypä käydä!

    VastaaPoista
  5. Kesän ekat grillijuhlat ja ulkona iltaa istuminen suomalaisessa kesässä on jotain niin huikeeta :)

    VastaaPoista