Torstaita ja alkavaa lauantaita

Torstaina mä heräilin jälleen sieltä Pohjois-Haagasta ja aloitin päivän katselemalla joukon MTV:n mielenkiintoisia päiväohjelmia. Pitkän meikkaussession, pukemisen ja hiusten ponnarille vetämisen jälkeen lähdettiin Prismaan ruokaostoksille, Coffee Houseen vaniljateelle ja poikkesinpa Seppälässäkin ostamassa ripset vapuksi (joka on tänään, wuhuuu jeejee). En jaksanut istuskella koko iltaa sisällä, joten illalla lähdin vielä Kevinin kanssa Drive-In pirtelöille.


Sain Prismasta mun lempparihuulipunan, joka on siis sävyä 3 eli Wild Rose

Jos joltain on jostain kumman syystä mun hehkutuksesta huolimatta mennyt ohi niin tänään on siis VAPPU, jeiiijeiiijeiii!! Mä sovittelin eilen taas noin tunnin vaatteita kasaten asuja mun huimasta kahden kassin vaatevarastosta ja sain mun siskon taas vaihteeksi huokailemaan, kun en osannut päättää.. Vielä vaikeamman valinnasta teki se, että illalla tuskin on kovin lämmin, pitäisi varautua ulkona istuskeluun ja ehkä mahdollisesti baariinkin. Valitsin lopulta aika tavalliset vaatteet ja luulenpa vähän, että illalla toivon, että olisin laittanut jotain lämpimäpää päälleni.. Siskon painostuksesta johtuen aion myös laittaa kaveripiirin lähes ainoana ylioppilaana lakin päähäni. Tämän vappuisen lauantain suunnitelmiin kuuluu ainakin kaverit, hyvä ruoka ja siiderin maistelu! Miten te ajattelitte viettää vappua ja onko lakki päässä illalla?

IHAN MAAILMAN PARASTA JA HAUSKINTA VAPPUA KAIKILLE! :))

-Mikaela

2 kommenttia: