Pakkaamisen vaikeus ja herkku numero uno

Loviisassa ollaan. Mä ajattelin nyt viikonloppuna vaan hengailla ja nähdä kavereita. Ainoa miinus mun viikonloppufiilistelyssä on, että tarkoituksena olisi viettää täysin selvä viikonloppu, yhyyy. En siis kaipaa läheskään yhtä paljon herkkusiidereitä kuin baaria edeltäviä illanistujasia kavereiden kanssa. Mun täytyy nyt ehkä vaan malttaa vappuun :)

Mulla oli ihan järkyttäviä ongelmia sen pakkaamisen kanssa, mutta onneksi sain kuitenkin ainakin suunnilleen kaiken tarvittavan mukaan. Hamstrasin mukaan taas miljoonat kengät ja puolet omaisuudestani kahden urheilukassin muodossa. Kaikkien laukkujen pakkaaminen ja purkaminen on mun mielestä yleensäkin tosi tylsää ja oikeastaan joka kerta viivyttelenkin sen kanssa mahdollisimman pitkään. Mulla on myös pahana tapana levittää tavarani kassista ympäriinsä paikassa, jossa olen kyläilemässä. Saankin sitten aina etsiä niitä ympäriinsä sänkyjen alta, eri pöydiltä, kylpyhuoneesta ja vaikka mistä. Viime kerralla jätin kirjani Loviisaan sängyn alle ja usein on myös meikinpoistoaineet ja höylät jääneet suihkuun. Pakatessa kuitenkin nääin vaikaa viikatessani vaatteet aina nätisti kassiin, mutta takaisin kotiin lähtiessäni tungen vaan kaikki kivoissa pikku mytyissä takaisin laukkuuni. Usein käy myös niin, että kotona ehkä noin viikon jälkeen puran laukkuni, mutta vaatteet eivät vaan mitenkään löydä lattialta tietään pyykkikoriin eivätkä kengätkään eteiseen. Mä taidan ehkä olla vähän laiska.. Sattuuko kellään muulla olemaan tällaisia samanlaisia taipumuksia?

Alla olevassa erittäin tarpeellisessa kuvassa esittelen mun ultimate lemppariherkkua eli Snickers Cruncheria. Toi kuvassa näkyvä yksilö oli viimeinen 25:stä, jotka viimeksi suostuttelin mun kaverin tuomaan ulkomailta, hahahhah! Mä voisin syödä näitä Suomen valikoimista puuttuvia herkkupaloja vaikka joka päivä (thank god, niitä ei saa täältä tai painaisin +50kg, haha):


Superkivaa ja hauskaa perjantaita! <3
-Mikaela

8 kommenttia:

  1. hei minkä rotunen sun koira on?:)

    VastaaPoista
  2. Hih oon todennut pakkaamisen vaikeutta täälläkin :D Mulla myös paha tapa pakata AIVAN liikaa tavaraa matkoille, ja käytän niistä about kolmasosaa... eli opeteltavaa ois pakkaamisen suhteen :)

    Ihanaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan samanlaiset taipumukset ton pakkaamisen ja purkamisen suhteen! Mutta monesti jätän ne tavarat just kun tuun kotiin sinne laukkuun ja otan sieltä tarpeen mukaan aina jotain ja seuraavaa reissua varten onkin sitte jo laukku puoliks pakattuna valmiina :D

    Tuli tosta edellisestä postauksesta mieleen missä ootte niin söpöinä sää ja sun siskos että olis kiva nähä teistä joku yhteiskuva ihan tällei nykyään että siis miltä sun siskoskin näyttää tänä päivänä :]

    VastaaPoista
  4. sulla on tosi nätisti nypityt kulmat... hihi oli pakko sanoo (=

    VastaaPoista
  5. Se on kyllä jännä, miten johonkin parin päivän reissuun pitää pakata koko omaisuus mukaan :DD ja mulla on just toi, että aina viikkaan kaikki nätisti laukkuun, sitten niitä ei saakaan enää kotiin lähtiessä samalla tavalla sinne :D

    VastaaPoista
  6. kivan oloinen blogi sulla =)

    käy kurkkaan: zirppps.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Yhdyn sonjaan! Todella ihanat kulmat.. ja juu, samanlainen laiska tapaus minäkin.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Se on kleinspitz (:

    Sofiina: Mulla taas ainoa hallittu juttu ton pakkaamisen suhteen on yleensä tavaran määrä :D Samoin sulle!

    Anonyymi: Mäkin aina käyn nappailemassa tavaroita sieltä purkamattomasta kassista, jos tarvitsen jotain :D Ehkä joku päivä laitankin sellaisen kuvan tänne (:

    sonja: Haha, kiitos! :>

    Soile: Niinpä :DD

    zirppps: Kiitti (: Mäpäs käyn.

    emmi: Heheh, kiitti :D On se vaan niin hankalaa..

    VastaaPoista