Ibi

Hypätäänpä edellisestä postauksesta melkein viikolla eteenpäin ja siirrytään keskiviikkoon. Mä heräsin aamulla mun kaverilta Pohjois-Haagasta, hengailin päivän siellä ja iltapäivällä suuntasin keskustaan kahville Iidan kanssa. Elielinaukiolla treffaamisen jäälkeen päädyttiin Arnold´siin juomaan kahvit ja syömään donitsit. Rasvapalleroiset masuissa kierreltiin vielä vähän kauppojakin ja (ylläriylläri) mukaan lähti ihanan kesäinen playsuit ja pari pantaa..


Katsokaa mun kynsiääää! Huomaatteko eron? ;)


Takki: H&M
Farkkutakki: Seppälä
Toppi: GT
Tregginsit: H&M
Huivi: Seppälä
Kengät: Converse


Tässä ne mun siskot tuomat tuliaiset nyt sitten on.. Mitäs tykkäätte?

Iida meni takaisin kotiin pakkailemaan ja me lähdettiin mun yhden kaverin kanssa hakemaan Bambi Haagasta. Se pääsikin ilokseen ratin taakse kokeilemaan ratin pesua ja iltalenkille Hakaniemen rantaan.


Huomenna on vappu ja nyt on aika aloittaa valmistelut sitä varten.. ;)

Jänniä unia!!
-Mikaela

1 kommentti:

  1. Laitahan sitten kuvaa playsuitista! :) Kivat punakynnet! ;)

    VastaaPoista