Viikonloppu meni ja lomailu jatkuu

Heissan! Viikonloppu meni suunnitelmien mukaan eli hengaillen kavereiden kanssa ja tällä hetkellä oon mun kaverilla Helsingissä. Tästä olisi tarkoitus lähteä illalla iskälle Vantaalle kahden urheilukassin, koiran ja läppärin kanssa.

Me käytiin lauantaina Noonan ja Annan kanssa moikkaamassa äitiä ja mun veljiä Kabbölessä. Mun kamerasta oli patterit (joo, miettikää - patterit!!) loppu, niin kysyin äitiltä jos niillä sattuisi olemaan ja se käski mua hakemaan keittiön laatikosta. Ne patterit oli jotenkin epäilyttävän näkösiä siellä irrallisina lojuessaan, mutta äiti väitti niitä toimiviksi. Voitte vaan arvata toimiko ne.. Tässä tulisi nyt sitten vähän iPhonella otettuja kuvia lauantailta:




Onkos vetskari vähän auennut, hahha... :D

Mun on nyt ihan pakko avautua tästä kuvasta! Noonan kissalla on joku ongelma ja se ällöttää mua! Muuten Nuppu on ihan normaali, mutta se lutkuttaa omaa tissiään. Ensinnäkin se kuulostaa kamalalta ja on muutenkin mun mielestä jotenkin tosi ällöä :D Se ei edes suostu lopettamaan sitä vaikka miten yritin lauantainakin.. hyi :D


Mulla oli myös valkoset sulkakorvikset piristämässä asua, mutta niitä ei nyt jostain syystä näy yhdessäkään kuvassa :(

Takki: H&M
Toppi: H&M
Huivi: Seppälä
Farkut: Noonalta (GT)
Tennarit: H&M

Mulla on huomenna kello 9.30 työharjoitteluhaastattelu yhdessä hotellissa Katajanokalla ja siitä suuntaan suoraan käymään yhdessä kahvilassa Mannerheimintiellä, jos vaikka pääsisin sinne tekemään joitakin vuoroja :) Apua!

Kivaa maanantaita! <3
-Mikaela

2 kommenttia: