Haastatteluja

Mun on nyt pakko tässä heti alkuun myöntää, että en oo vieläkään saanut aikaiseksi / muistanut ostaa niitä pattereita kameraani, joten nyt olisi tarjolla taas vaan iPhonella otettuja kuvia.

Mulla oli aamulla ne kaksi haastattelua ja ihan hyvin meni. Hotellille oli mun lisäksi kuulemma muutama muukin tulossa haastatteluun ja sieltä luvattiin ilmoitella valinnoista ensi viikon alussa. Kioski-kahviosta taas pitäisi kuulua muutaman päivän sisällä, joten toivotaan parasta! Mä en halunnut ylipukeutua, joten päädyin laittamaan Vilan jakun, H&M:n perustrikoon, Cheap Mondayn farkut, kirppikseltä ostetun vyön ja H&M:n tennarit. Asusteina mulla oli vain Guessin kello, helmikorvikset ja Longchampin pikkulaukku. Aurinkolasit on muistaakseni myös H&M:ltä, mutta niitä en kylläkään pitänyt haastattelussa päässäni..



Äiti oli ostanut mulle Ruotsista söpön uuden kuoren iPhoneen

Nyt meillä on ruoka uunissa, täällä pelataan NHL:ää (jee) ja illalla suuntaan vielä mun iskälle Vantaalle. Pojat halusi välttämättä ruoaksi ranskalaisia sekaisin lankkuperunoiden kanssa, pari pakettia pakastenuggetteja ja pari pakettia pekonia. Mmmmm.. :D Huomenna sitten Noona tulee Helsinkiin viihdyttämään mua ja meidän olisi tarkoitus niiden IKEA-reissun jälkeen lähteä keskustaan pyörimään.

Katseletteko muuten mielummin noita vähän huonolaatuisempia kuvia vai ette mitään? :D

Mun puolesta rasvantäyteistä iltaa vaan kaikille!
-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Ei yhtään haittaa huonolaatuisemmat kuvat, joten mieluiten niiden kanssa kuin ilman :)

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti parempi vähän huonolaatuisten kuvien kanssa kuin kokonaan ilman. (;

    VastaaPoista
  3. Yhdyn ekaan kommentoijaan :]

    VastaaPoista
  4. Ihana toi kuori!
    Haastoin sut muuten miun blogissa, käy kurkkaa!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Okei, kiva kuulla (:

    Saara: Jatkan sitten niillä siihen asti, että saan taas kameran käyttöön :D

    Anonyymi: :)

    Noora: Kiva, täytyypä käydä! :P

    VastaaPoista