Torstaina on jo melkein perjantai

Taas ollaan nykyhetkessä hiihtolomamuisteluiden jälkeen. Mulla oli tänään vapaapäivä, jonka mä oon viettänyt kotona ja kynsihuollossa. Kynsihuollon jälkeen vein Bambin lenkille, keitin teetä ja istahdin tähän koneelle. Vielä olisi yksi englannin essee kirjoitettavana ja pyykkiäkin pitäisi pestä. Ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni purin matkakassini heti seuraavana päivänä, kun olin palannut kotiin :D Valitettavasti en vaan vielä oo kuitenkaan saanut aikaseksi pestyä yli viikon pituiselta hiihtolomalta kerääntyneitä pyykkejä, heh..

Eilen koulun jälkeen Mira sai mut viimein raahattua ostamaan bussikortin ja samalla kävästiin vähän kaupoilla. Se oli ehkä ihan pienen pieni virheliike, koska H&M:lle ja muualle oli tietenkin tullut kevään uutuuksia ja löysin vaikka mitä vaatteita, jotka mun on nyt pakko saada. Onnistuin täällä kertaa kuitenkin melkein hillitsemään itseni ja Kappahlilta lähtikin mukaan vain tosi söpö ihan vaaleanpunainen/beige pitsinen body, joka kaiken lisäksi maksoi vaan 5 euroa alennuksessa. Ehkä munkin pitäisi harkita jotain ostoslakkoa..


Uudet kynnet


Sweet dreams!
-Mikaela

7 kommenttia:

  1. Noi bodyt on kyl kivoja :) Itekki ostin Seppälästä 5€ perus harmaan :D Munki pitäis miettiä jospa ois ostolakon aika sillä eilen tarttu mukaan uus jakku ja farkut :P

    VastaaPoista
  2. Sara: Kiitti :)
    anna: Mä tykkään kans :) Mä pidän muutenkin aika usein paitaa housuissa ja bodyt vaan pysyy siellä paremmin :D Mulla on välillä kausia, kun en osta paljon mitään ja välillä taas ostelen vaatteita ja kaikkea monta kertaa viikossa :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva toi body! Pidän varsinkin tuosta väristä, tuollainen puuteri roosa. Pitääkin käydä katsomassa jos itsekin tuollaisen alesta vielä löytäisin :)

    http://www.diamondgirl-janika.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Joo, kannattaa käydä kattomassa myös Seppälästä :)

    VastaaPoista
  5. mitä alaa sä opiskelet? :)

    VastaaPoista