Näitä on odotettu!

Mulla oli viime kesänä ihanat H&M:n mustat satiiniset avokärkiset ballerinat, jotka runsaasta käytöstä johtuen oli sitten kesän lopussa jo aika huonossa kunnossa. Nyt mä oonkin käynyt vähän väliä H&M:n sivuilla tarkistelemassa josko sinne olisi tullut samanlaisia kenkiä. Samanlaisia ei löytynyt, mutta tekomokkaiset melkein samanlaiset löytyivät ja lähtivät myös heti tilaukseen. Ne maksoivat 14,95 euroa ja niiden pitäisi tulla samaan aikaan muiden tilaamieni vaatteiden kanssa. Jeeee!


Tällä hetkellä mä oon Kotkassa ja illalla olisi luvassa biletystä hauskassa seurassa! Tiistaina palailen takaisin pönttövuorelle eli Jyväskylään, hihi. 

Superhauskaa viikonloppua!
-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Mäki katoin noita kenkiä, tosi kivan näköset :)

    VastaaPoista
  2. sonya: Eikö :) Hintakaan ei oo paha niin ei sitten haittaa kun menee rikki :D
    Siiri: Kiitos! (:
    anna: Niinpä. Mä voisin haluta noi muissakin väreissä :P

    VastaaPoista