Meikitön päivä

Moikkamoi! Me käytiin vähän aikaa sitten Bambin kanssa kaupassa tuolla ihanassa auringonpaisteessa ja tehtiin samalla pieni lenkki. Mä oon luvannut tänään kokkailla italialaisia lihapullia tomaattikastikkeessa, kun mun kaveri Mira tulee illalla meille syömään ja katsomaan jotain leffaa. Nyt pitäisikin ryhtyä töihin ja voisin siinä samalla kuvailla teille vähän kokkailuni vaiheita reseptiä varten.

Mä päätin tänään pitää meikkivoiteettoman päivän ihoani säästääkseni. Lopulta päädyinkin pelkkään ripsiväriin ja jätin kaiken kulmakynästä lähtien pois. Voi, kun se aurinko nyt alkaisi pastamaan kunnolla, niin saisi vähän väriäkin pintaan!




 Asento!

Mun on nyt vielä ihan pakko sanoa, että oon kyllä ollut aika reipas tänään, kun aloitin heti aamusta lukemaan tenttiin ja tämäkin on jo päivän toinen postaus, hahahhh. Eli muistakaahan tsekata myös noi alapuolella olevat kollaasit ja kertoa mielipiteenne :)

Ihan superhauskaa lauantai-iltaa ja bilettäkää munkin puolesta!
-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Mä yritän pitää ainakin sunnuntain aina sellaisena meikittömänä ja piilarittomana päivänä, jotta iho ja silmät saisivat levätä. :)

    Übersöpö hauveli! <3

    VastaaPoista
  2. Minna: Niin, no se on ihan hyvä idea :) Voisin ehkä itsekin huomenna olla meikkaamatta, jos pysyttelen vaan kotona..

    ilonaanniina: Onhan se aika ihana :)

    VastaaPoista
  3. voi ei toi koira on ihan ylisuloinen. ja sun banneri on tosi kiva:)

    VastaaPoista
  4. hei mä tykkään noista laseista! mistä tollasii saa? :)

    http://pieceordinarylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Ostin ne muistaakseni H&M:stä :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet! Onks ne siun omat vai? =)
    -Noora

    VastaaPoista
  7. On omat kynnet, mutta niissä on geelaus päällä :)

    VastaaPoista