Kaikkea ihanaakin ihanampaa

Oli ehkä ihan pienen pieni virhe käydä H&M:n sivuilla katsomassa keväuutuuksia. Jostain syystä siellä oli mun mielestä paljon enemmän kaikkea kivaa kuin aikaisempina keiväinä. Nyt vaan pohtimaan, millä rahalla kävisin noi kaikki sieltä itselleni hakemassa, hihi.

Mä ihastuin erityisesti kaikkiin söpön värisiin ja tyttömäisiin vaatteisiin: puuterin värinen hame olisi täydellinen tuubitopin kanssa, olkihattu rannalle, ihana kukkatoppi on pakko saada eikä noissa pitsiballerinoissakaan mitään vikaa ole.


Mä oon katellut tollasia balconette-mallisia bikineitä kesäksi ja noi siniset on kaiken lisäksi vielä tosi kivan värisetkin! Eikä perusballerinojakaan koskaan voi olla liikaa, joten mulla on siis tarvetta ainakin osalle noista.. ;)


Tässä vielä muutamia juttuja, joista ainakin osa mun on ehkä ihan pakko saada. Toi jumpsuit kivoilla asusteilla olisi ihan täydellinen kesän juhliin (siitä ei tietenkään ollut enää kokoja) ja samoin toi vaaleansininen toppi ruskettuneella iholla. Ahhhh, kesä..


Mistäs te pidätte eniten? :)

-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Hatusta, sinisistä biksuista ja haalarista! <3

    VastaaPoista
  2. Bikineistä, kengistä ja hameesta<3

    VastaaPoista
  3. miten teet tollasen kollaasin :o?

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteista! :) Niiden perusteella voisin jopa vähän yrittää valita, mitä oikeasti haluan ja mitä en :D

    Anette: Keräilen kuvia kivoista jutuista ja yhdistän ja asettelen haluamani kuvat kollaasiksi Picasa-ohjelmalla :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kesä vaatteita, varsinkii toi shortsihaalari! :)

    VastaaPoista
  6. ahh toi eka kukkatoppi on niin syötävän söpö!

    VastaaPoista