Blaaaaaah!

Hohhoijaa, mä oon istunut tänään koko päivän sohvalla. Ei oo hirveesti ollut voimia muuhun, heheh. Eilen aamupäivällä me käytiin Jonin kanssa keskustassa kaupoilla ja sen jälkeen tultiin kotiin tekemään ruokaa. Illalla lähdettiin mun luokkalaisen Jaanan tupareihin ja mentiin sieltä Freetimeen. Eilisestä asusta ei tullut yhtään kuvaa ja viikonlopun kuvasaldo on muutenkin aika heikko :D Mun oli ihan pakko ottaa perjantaina kuva noista kiinalaisen Take Away -boxeista, kun ne oli mun mielestä niin siistit hahahhh.



Eilen mulla oli siis päällä Kappahlin uusi pitsibody ja GT:n mustat korkeavyötäröiset farkut. Asusteina sulkakorvikset, Seppälän satiiniset avokkaat ja sieltä kauan sitten ostettu satiininen clutch:


Mukavaa sunnuntai-iltaa!
-Mikaela

9 kommenttia:

  1. oi, tosi kivan näköine toi asu!:) <3

    VastaaPoista
  2. Ihana asu!

    Alkoi tehdä mieli kiinalaista...

    http://missingsparkles.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. tosi nätit nuo kengät, onko kauankin aikaa kun oot ne ostanut? :o
    ihan mielenkiinnosta kysyn, jospa siellä myytäisiin vielä tuommosia.

    VastaaPoista
  4. Mä oon aina miettinyt, että millaisten vaatteiden kanssa noita bodyja voi oikein käyttää? :D
    Kaupoissa aina on erilaisia bodyja ja mä en ole koskaan tajunnut niiden merkitystä, muunlaisena kuin sellaisena 80-luvun jumppapukuna (olikohan edes 80-luku).
    Mut on se hienoa kun on ihmisiä, jotka osaa näyttää hyvältä ihan minkälaisissa vaatteissa vaan, kuten sinä! :)

    VastaaPoista
  5. hirmu ihana asu! muutenkin kivoja asuja näkyny täällä :-)

    VastaaPoista
  6. Riina: Päällä se näytti kyllä vielä huomattavasti järkevämmältä :)

    Elbu: Kiitti (:

    Minna: Eikun vaan hakemaan sitten! :D

    ananastyttö: Ennen joulua taisin ostaa. Viimeksi, kun kävin Seppälässä niin ne taisivat olla siellä alennusosastolla eli kannattaa käydä kattomassa :P

    cirneklia: No kiitoksia vaan, aika suuria sanoja :D Mä ainakin käytän korkeavyötäröisten hameiden ja farkkujen kanssa. Täältä blogistakin löytyy myös kuva, jossa käytän bodya juurikin 80-luvun jumppa-asussa :D

    josefina: Kiitos, kiva jos tykkäät (:

    VastaaPoista
  7. Hei ymmärrän täysin tuon innostuksen noista Take away-boxeista. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, kun täällä ei kiinalaisesta saa ruokaa mukaan noissa, vaan tylsissä nakkarilaatikoissa. Noista maistuis varmasti paaaljon paremmalle. :)

    VastaaPoista