Aurinko armas

Ihana, ihana, ihana ilma!! Oli kiva lähteä kouluun, kun aurinko paistoi. Aamulla oli kyllä vielä aika kylmä ja mulla oli tietenkin tennarit, mutta onneksi ilma lämpeni iltaa kohden. Ehkä se kevät sieltä kohta jo tulee!

Mä päätin koulupäivän aikana, että lähdenki huomenna suoraan koulusta Loviisaan ja vietän viikonloppuni siellä. Skippaan perjantain yhden ainoan luennon ja vietän pidennetyn viikonlopun. Jätän tänne kuitenkin kyllä ainakin yhden jutun viikonlopun varalle :)

Mulla oli tänään päällä Gina Tricotin viime keväänä ostettu farkkupaita ja H&M:n bikertyyliset tregginsit. Sidoin ton paidan alareunasta niin, että siitä tuli vähän pussimallinen. Tykkään itse asiassa aika paljonkin tollasesta väljän yläosan ja tiukan alaosan yhdistelmästä.



Farkkupaita: GT
Tregginsit: H&M
Tennarit: H&M
Korvakorut: Glitter
Rannekoru: H&M


Hattu: Anttila
Aurinkolasit: H&M
Huivi: Kappahl
Takki: Only



Vähän välipalaa koulussa

Mun pitäisi taas kerran pakata ja taas kerran mulla on se sama ongelma.. en tiedä mitä ottaisin mukaan. Ehkä sekin vielä illan aikana selviää.

Ihanaa iltaa ja yötä! <3
-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Mua kans viehättää jokin asuissa, joissa on löysä yläosa ja tiukka alaosa! :) hyvännäköinen takki muuten!

    VastaaPoista
  2. Ootpas kaunis! ja sulla on kiva blogi :) musta tulee lukija, jiah!

    http://senjalifestyle.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Housut ovat päälläsi mahtavat kaunokainen!

    <3Ninnis

    VastaaPoista
  4. Tykkään tosta asusta, noi housut on aika kivat :)

    VastaaPoista
  5. toi paita näyttää tosi hienolta kun se on sidottu tollei! hyvä idea :))

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia : ))
    ihana sun takki! : )

    VastaaPoista
  7. Riikka: Kiva jos tykkäät (:

    Anonyymi: Joo, halusin vähän vaihtelua :D

    catti: Kiitos! :)

    VastaaPoista