Tiistai on kotipäivä

Eilen mä vaan hengailin kotona ja illalla lädettiin käymään tässä lähellä Keljonkeskuksessa. Ostin Prismasta sen tarvitsemani irtopohjavuoan, käytiin K-citymarketissa hakemassa ruokatarvikkeita ja ihan välttämättä halusin käydä siinä Seppälässäkin, josta löysin vähän kaikenlaista. Nyt on sitten synttärivaatteetkin (: Mun on nyt ihan pakko sanoa, että Seppälän valikoima on parantunut ihan älyttömästi viime vuosien aikana. Ei sillä, että se vieläkään mikään mun lempikauppa olisi, mutta ennen en olisi edes kuvitellutkaan ostavani sieltä mitään eikä sieltä kyllä olisi mitään löytynytkään. Lähiaikoina oon kuitenkin nähnyt siellä vaikka mitä kivaa ja usein vielä jotain vähän erilaista, mitä ei muissa kaupoissa ole näkynyt. Tällaisia löytöjä ovat siis esimerkiksi reikälegginsit ja frakkimallinen bleiseri.. Onko muut huomanneet myös tän muutoksen?





Meillä oli eilen ruokana toscanalaista tomaatti-leipäkeittoa


Siihen vielä juustokuorrute uunissa, nam

Kiinnostaako resepti? (:

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Bambi sai sen mun äidiltä joululahjaksi :D

    VastaaPoista
  2. Niinhän se meidän Bambina on (:

    VastaaPoista
  3. Piipahdin tänne sun blogiin vastavierailulle :D
    Niin suloinen koissu, ja nam mitä herkkua tuo toscanalainen!:)

    VastaaPoista
  4. Kiva :D Hyväähän se oli ja vielä parempaa olisi ollut jos jostain olisi löytynyt tuoretta basilikaa ja tuoretta salviaa (:

    VastaaPoista
  5. Hieno takki Bambilla :) ja söpö on koirakin <3 Minkä ikäinen Bambi on?

    VastaaPoista
  6. Hei se on sit aika samanikäinen ku mun pomeranian. Minni on nyt 9½ kk :) Ajattelinkin et Bambi oli niin nuoren näkönenkin:)

    VastaaPoista
  7. Aijaa :) Se on sellanen vauva vielä :D

    VastaaPoista