Sober

Mä ajattelin viettää tämän viikonlopun rahapulani kunniaksi ihan vaan Jyväskylässä ja kaiken lisäksi selvinpäin, miettikää siis selvinpäin! :D Viikonloput Jyväskylässä ei ole mikään ihan mun lempparijuttu, koska täällä on niin tylsää.. Maanantain tenttiinkin pitäisi lukea, mutta ei jostain syystä oikein huvita, hahhah. Voisin kuitenkin yrittää keksiä itselleni jotain kivaa tekemistä illaksi. Ennen iltaa ohjelmassa voisi olla ainakin saunomista ja hyvää ruokaa :)

Ulkona on vieläkin ihan valoisaa, JEEEE!

Mitä mieltä te muuten olette videopostauksista? Jos nyt sellaisen uskaltautuisin tekemään, niin mistähän haluaisitte kuulla? (:
-Mikaela

8 kommenttia:

  1. olis kiva kuulla, ihan normei asioita =) tyylii : mitä vkol on tapahtunu yms =)

    VastaaPoista
  2. Hmmm, mä en tiedä riittääkö mulla tarpeeksi kiinnostavaa juttua jos ei ole mitään erityistä aihetta :D

    VastaaPoista
  3. Oi, oot niin kaunis ! :) Ja ihanat hiukset.

    VastaaPoista
  4. no esittele ainaski sun päivän asu siin videos ja sitte kerro vaa iha jotai normii sun päivästä :) eihän sen tarvii olla mikää kauheen pitkä eikä mitää!

    VastaaPoista
  5. Ehkä mä tosta voisin jopa saada jotain kasattua (:

    VastaaPoista