Mikä tätä vaivaaaaaa ??

Mä yritin äsken lisäillä näitä kuvia tänne, mutta bloggerilla oli taas joku ongelma eikä se meinannut millään antaa ladata näitä, kun kaikissa oli muka joku virhe! Pyhpah, sanon minä ja suostuipa se sitten kuitenkin ainakin suurimman osan lataamaan :) 

Tänään heräsin aamulla yliväsyneenä, valitsin tylsät vaatteet, en ehtinyt meikata loppuun, puolet aamupalaleivästä jäi pöydälle ja samoin jäi yli puolet kahvistakin kuppiin. Fiksuna tyttönä jätin lapaset kotiin, ulkona satoi räntää ja aamu oli muutenkin kaikin puolin loistava :D Siitä on nyt onneksi selvitty ja luennoilla kärsimisen jälkeen oon vaan tehnyt ruokaa ja hengaillut himassa.





Pikkuinen Bambinani (=vauva) kävi eilen vähän kylpemässä. Mun onnekseni se on kiltti neiti ja suihkussakin ihan nätisti. Bambi antaa hienosti myös kuivata ja föönata itseään. Voi kun toinen näyttää karvat märkinä niin pieneltä ja säälittävältä :D


Ensin suihkuteltiin..


Sitten kuivattiin ja tätä mieltä Bambina oli siitä touhusta..


Ja sitten föönattiin..Onneksi Bambi tietää, että fööniä voi paeta perääntymällä :D


Kanawok ei koskaan näytä hyvältä kuvissa


Nyt kahvia, Snickers Cruncheria, pari jaksoa Kellarin kunkkua ja sohvalla makoilua.

Hirmu hauskaa illanjatkoa ja hyviä unia! (:
-Mikaela

24 kommenttia:

  1. Se on ! :D haha ! Ihan mielenkiintoinen, kyl sil saa hymyjä nousee kasvoille :D Kauhee juoppotuska laukku :D
    raasu koira! :D haha ihana <3

    VastaaPoista
  2. Söpöinen tää sunkin koirasii (__::

    VastaaPoista
  3. Oot kaunis ja sulla on älysöpö koira :)

    VastaaPoista
  4. oot kaunis ja sulla on ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat nuo koirakuvat, piristi päivää! :)
    Tykkään sun bannusta ♥

    VastaaPoista
  6. Haha, vitsit miten mahtava koira! :D
    Toi tuubitoppi juttu ärsyttää kyl paljon kun niitä tulee vasta keväällä taas, vaikka ne on musta ihan päteviä talvella ja syksylläkin. :D

    VastaaPoista
  7. Bambi on kyllä ihana :D Just puol tuntia sitten olin taas metsästämässä valkosta tuubitoppia eikä löytynyt mistään! Etsin H&M:stä, Vilasta, VeroModasta, Piecesistä, Ginasta ja Seppälästä, mutta ei..

    VastaaPoista
  8. ihana tää sun blogisi ulkoasu!ja koirasikin on aivan ihastuttava=)

    VastaaPoista
  9. Kiva jos tykkäät! :) Niin Bambina on munkin mielestä ;)

    VastaaPoista
  10. Oon nyt seurannu tätä sun blogia muutaman päivän ja tää on ihana! :) Ja awws toi eka koirakuva.. :-D

    VastaaPoista
  11. ootko millä laittanut noit sun kiharat?sopii hyvin sulle?

    VastaaPoista
  12. ihana koira :) ja oot super kaunis! voisin seurata

    käythän:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Ihana koira!! Heh oon ollu nii varma et suomes ei oo yhtäkää samannimistä bloggaajaa ku minä mut löysinki sut :D oon kans mikaela, tosin kutsumanimi on Miksu :DD

    VastaaPoista
  14. minkäs rotuinen bambi on? :d ihana (;

    VastaaPoista
  15. wawww miten söpö koira :-DD ihana!

    VastaaPoista
  16. Kyllähän se Bambi on aika ihana! (: Se on kleinspitz rodultaan.

    Krista: Kiitos (: Oon laittanut ne ihan vaan suoristusraudalla. Se vaati multa ainakin ensin vähän harjoittelua, mutta sujuu nyt paremmin kuin suoristaminen :D

    Miksu: Löysitpä kuitenkin! ;D Muakin on kyllä sanottu Miksuksi joskus aikoinaan.. :D

    VastaaPoista