Kerrankin ihana aamu!!

Mun mielestä hyvään aamuun kuuluu auringonpaiste, hyvä aamupala ja piristävä musiikki.. Mä katsoin äsken Canalilta Kahden viikon iskuaika -leffan, joka oli muuten mun mielestä aikas hyvä ja mutustelin samalla aamupalaa! (: Kohta voisin lähettää pari työharjoitteluhakemusta suomalaisiin hotelleihin ja kuunnella lisää ihanaa musiikkia, jotta aamu paranisi entisestään. Me mennään muuten myöhemmin tänään Miran kanssa kattomaan se uusi Burlesque-leffa, jossa näyttelee Cher ja Christina Aguilera, jeeee.


Tässä näkyy mun uudet kynnet ja korvikset, jotka ostin sen kynsihuollon jälkeen



 

Yhdestä toiveesta innostuneena ajattelin muuten laittaa teille tänne illalla sellaisen ihan pienen kivan jutunkin, jota voitte sitten itse kokeilla kotona ;)

Aurinkoista päivää!
-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Kivat noi keskimmäiset korvikset ja superihanat kynnet! :))

    VastaaPoista
  2. Munkin mielestä ne on tosi kivat ja noi alimmat myös! (:

    VastaaPoista
  3. Tykkään kanssa noista sun kynsistä kovin! Vähän luksusta mut ei kuitenkaan liikaa! :)

    VastaaPoista
  4. Maija: Niinpä! :) Niihin on kulutettu pennosia nyt jostain kesän alusta asti :D

    Alina: Kiitoksia (:

    VastaaPoista
  5. Ah, Jamie Cullum on mahtava <3

    VastaaPoista
  6. Kiitti (: Perus ranskis on paras ja siihen on helppo lisätä aina jotain pientä kivaa.. Mulla vaan tuppaa joka kerta olemaan suuria vaikeuksia päättää, mitä haluaisin niihin :D

    VastaaPoista